Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb hos PixMania
Fra : Dennis H

Dato : 01-07-03 16:00

Hej

Er der nogen som har erfaring med køb hos Pixmania.com?

Hvor hurtigt leverede de?
Var der nogen problemer ellers?

mvh
Dennis

Fra : Møller

Dato : 01-07-03 16:14

"Dennis H" <@> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen som har erfaring med køb hos Pixmania.com?
>
> Hvor hurtigt leverede de?
> Var der nogen problemer ellers?

er
http://www.itbutikken.dk/default.asp ikke billigere og mere sikker ?

er på www.edbpriser.dk
--
Møller

Fra : ThomasM

Dato : 01-07-03 18:27

"Møller" <eamfjern@fjernget2net.dk.dk> wrote in message

> "Dennis H" <@> wrote in message

> er
> http://www.itbutikken.dk/default.asp ikke billigere og mere sikker ?

Bare bed til at det ikke bliver nødvendigt at reklamere over varen...

/ThomasM

Fra : Morten Wartou

Dato : 01-07-03 18:09

Dennis H wrote:

> Er der nogen som har erfaring med køb hos Pixmania.com?
> Hvor hurtigt leverede de?
Jeg købte et DSC-F717. Det blev sendt en onsdag, og ankom morgenen efter.
Hastigheden er vist i orden. :)

> Var der nogen problemer ellers?
Næeh. Men de er blevet ret dyre, efter de er begyndt at kræve dansk moms ved
salg til Danmark. Så jeg handler der ikke igen. :) Find dig i stedet en
butik i Tyskland, med mindre salg til Danmark, så kan du nøjes med at betale
tysk moms.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Dennis H