Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af Canon A70
Fra : Finn I

Dato : 30-06-03 23:48

Hvor kan jeg billigst finde et Canon A70? Er jeg nød til at krybe til
læderet og betale 3800 for det eller er der nogen som kan levere lidt
billigere på et par dage (Jeg drager på ferie på lørdag)
Når man ser på de billige internetbutikker syntes jeg at alle har udsolgt.

Mvh
Finn I

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-07-03 00:35

Finn I <f12@minemail.dk> wrote:

> [...]
> billigere på et par dage (Jeg drager på ferie på lørdag)
> Når man ser på de billige internetbutikker syntes jeg at alle har udsolgt.

Jeg var lidt i samme dilemma. Jeg ofrede 300,- ekstra og købte et S45
hos Kamerahuset på Frederikssundsvej i København. Der lå en flink
fotohandler længere ude på samme side. Han havde et A70 hjemme, men det
passer meget godt, at prisen var 3.800,-. Her i Esbjerg har Tele
Danmarks butik det til kr. 3.695,-.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 01-07-03 00:38

"Finn I" <f12@minemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billigere på et par dage (Jeg drager på ferie på lørdag)
> Når man ser på de billige internetbutikker syntes jeg at alle har udsolgt.

Jeg købte mit a70 hos http://www.prcdata.dk for nogle dage siden. Jeg
bestilte onsdag aften, og jeg havde kameraet med posten fredag morgen!
Desuden kostede det kun kr. 3226,- incl. 128 MB CF, og incl forsendelse!

Er meget tilfreds med mit nye A70!!!

Mvh.
Lars

Fra : Per M

Dato : 01-07-03 13:17

Hej Finn
Jeg bestilte et A70 hos Photoshop.dk søndag aften - jeg modtager det i
morgen! Pris: 2994 kr. incl. forsendelse. Det kalder jeg hurtig servce! - og
en rimelig pris.
Man kan ikke bruge Dankort hos Photoshop, man skal overføre pengene til
deres bankkonto, men det fungerer fint og går hurtigt. Man kan også købe pr.
efterkrav, men det koster lidt extra.
Så hvis du er hurtig, skulle du kunne nå at have det inden lørdag.

mvh. Per M

Fra : Vega

Dato : 01-07-03 15:28

> [...]
> billigere på et par dage (Jeg drager på ferie på lørdag)
> Når man ser på de billige internetbutikker syntes jeg at alle har udsolgt.

Jeg købte mit Canon A70 hos Photoshop pr. efterkrav. Bestilte det onsdag og
havde det torsdag. 3000 kr ialt. Der følger desuden dansk brugermanual med!

Mvh. Vega.

Fra : Finn I

Dato : 01-07-03 18:43

"Finn I" <f12@minemail.dk> skrev i en meddelelse
Jeg fandt et hos ITButikken som jeg kan afhente i morgen. Jeg var så heldig
at få reserveret et i den 1½ time hvor de havde nogle
Jeg spurgte også til kameraet ved en forhandler men han forhandlede slet
ikke Canon A70. Han sagde at den leverede dårlige billeder hvis de skal
printes ud med mindre man har en Canon printer. Var han underlig eller har
det virkeligt noget på sig?

Mvh
Finn

Fra : Vega

Dato : 01-07-03 19:51

> "Finn I" <f12@minemail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg fandt et hos ITButikken som jeg kan afhente i morgen. Jeg var så
heldig
> at få reserveret et i den 1½ time hvor de havde nogle

De er jo dyrere end Photoshop! Er der dansk brugervejledning med?

> [...]
> printes ud med mindre man har en Canon printer. Var han underlig eller har

Hvis dette er tilfældet vil jeg sige at det er fordi Canon ganske enkelt
laver bedre printere så. Da billedetskvalitet absolut må have noget at gøre
med kameraets optik.
Har selv en Canon i550 printer da engang imellem mine billeder selv og de
bliver ganske gode. Hvis det er mange bileder får jeg dem dog lavet hos en
Fotoforhandler.

Mvh. Vega.

Fra : Finn I

Dato : 01-07-03 20:46

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> De er jo dyrere end Photoshop! Er der dansk brugervejledning med?
Ja de er ca. 130 kr dyrere men jeg er ved at være så tæt på at jeg ikke tør
andet (torsdag og fredag er jeg ikke hjemme så jeg kan komme på posthuset).
Jeg ved egentlig ikke om der er dansk brugermanual med men jeg har hentet
den engelske som pdf på nettet og det skal jeg nok komme igennem.

> Hvis dette er tilfældet vil jeg sige at det er fordi Canon ganske enkelt
> laver bedre printere så. Da billedetskvalitet absolut må have noget at
gøre
> med kameraets optik.
Jeg forstår det heller ikke men det satte da lige et spørgsmålstegn lige et
kort øjeblik.

Mvh
Finn I

Fra : rAnders

Dato : 01-07-03 21:32

> [...]
> printes ud med mindre man har en Canon printer. Var han underlig eller har

Uden at have mødt ham må jeg sige han er dybt underlig. Men måske har han
ikke hørt om HP printere, hvilke kan klare jobbet mindst ligeså godt som
Canon, måske bedre endda.
Det eneste der skulle være om snakken er at Canon's kameraer kan printe ud
direkte til visse af canons printere kaldet DPOF teknik. (Direct Print Of
File).

rAnders.

Fra : AB

Dato : 02-07-03 23:35

"rAnders" <rand@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> direkte til visse af canons printere kaldet DPOF teknik. (Direct Print Of

Hmm, skulle Canons printere være bedre end eks. HP med Photoret? Den har jeg
ikke hørt før. Har selv en A40 og en HP 960C, som går fantastisk godt i
spænd. Tror tit, at folk forveksler billige produkter med high-end
produkter. Eksempelvis er de billige HP printere intet værd, de lidt dyrere
er til gengæld uovertrufne.

/Anders

Fra : rAnders

Dato : 03-07-03 18:34

Øhm, skulle dit svar ikke ha' været til Finn ?, du er jo ikke uenig med mig
?
Hvorfor citere du så mig og ikke det finn skrev ?

rAnders.

Fra : AB

Dato : 03-07-03 23:24

> [...]
mig
> ?
> Hvorfor citere du så mig og ikke det finn skrev ?

Sorry, var lidt træt på tidspunktet ; ) Det var se'føli' Finn jeg svarede,
jeg er som sagt enig med dig.

/Anders

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 02-07-03 08:24

"Finn I" <f12@minemail.dk> wrote in news:bdsh6p$10elsm$1@ID-
119338.news.dfncis.de:

> [...]
> printes ud med mindre man har en Canon printer. Var han underlig eller har

....din fotohandlers udtalelser er grunden til at jeg hellere søger
informationer og erfaringer på nettet fremfor hos "faghandleren"..

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.darling.dk