Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Shopman. er det nu så billigt ?
Fra : rAnders

Dato : 30-06-03 21:27

Har lige bestilt en converter til et kamera gennem Shopman. Jeg har
tidligere hørt en masse om at de skulle være så billige og de kunne skaffe
alt, altså også denne adapter. Jeg ser få så en pris der er inkl. varepris +
gebyr + fragt og bestiller varen da jeg ikke kan finde den andre steder. Det
viser sig så Shopman kun formidler kontakt og ikke har noget salg, derfor
gebyr på 89 ,-. Det er også ok, men da jeg får betalings formularen tilsendt
viser det sig jeg skal indbetale til udenlandsk bank og det bliver lige
120,- ekstra.
Spørgsmålet er så lige hvor billigt og nemt det er at handle hos Shopman.
Jeg betaler altså 209,- ekstra i forhold til hvis jeg selv købte gennem en
forhandler.
Det er min egen fejl da jeg kunne have sat mig ind i detajlerne omkring køb,
men jeg synes bare lige jeg ville advare andre inden de køber hos Shopman,
eller rettere sagt får formidlet et køb gennem Shopman.

rAnders.

Fra : El Ducce

Dato : 02-07-03 08:58

Jeg har lige bestilt et Canon EOS D30 hos shopman, de påstår at kunne skaffe
det til kr. 3417 (incl. efterkrav, gebyr til shopman (301 kr) og
efterkravsgebyr på 375)) men lad os nu se om det virkelig passer. Shopman
lover at tilbagebetale de 310 kr hvis de ikke kan holde prisen.

spændende ikk.

Vender tilbage med når jeg ved noget mere

Lars

Fra : El Ducce

Dato : 04-07-03 14:38

SHOPMAN holdt ikke.........men det kunne man vel sige sig selv, Så billigt
kunne de ikke skaffe det. det viste sig at der var tale om et objektiv.

Fra : rAnders

Dato : 04-07-03 18:34

"El Ducce" <dsl9821a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> SHOPMAN holdt ikke.........men det kunne man vel sige sig selv, Så billigt
> kunne de ikke skaffe det. det viste sig at der var tale om et objektiv.

Hmm, jeg er kommet af med ialt 1450,- for teleconverter og adapter til mit
canon a60 så det har bare at være det jeg får med posten en af de nærmeste
dage. Jeg er lidt spændt på hvor meget man får ud af 2,5x mere zoom

rAnders.