Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Problemer Med Canon P40
Fra : Nielsen

Dato : 30-06-03 21:18

Jeg har et Canon Powershot 40 og Canon EOS D1, hvilke jeg er maget glade
for. Men på det seneste er P40 begyndt at lave rav i billederne. Men først
når jeg vender dem rigtigt på computeren. Jeg bruger kun P40 til fester

Jeg poster et billede I dk.binaer "emne: billede problemer med Canon P40"
hvordan det kommer til at se ud. Og jeg vil høre om nogen kender til det
fænomen. Og hvad er der eventuelt sket?

Mit EOS D1 har to gang lavet en kort fejl på CF kortet men kun i port 1. Jeg
har altid brugt samme kort i portene. Jeg har et 128 MB Kort i port1 og et
256 MB kort i port2 begge Sandisk ultra kort. Kan det være kortet eller er
det kameraet der er noget galt. For det skisme irriterende at købe dyrt kram
og det så laver sådan noget. Jeg var ved arbejde med en model da den lavede
kortfejlen og vi måtte starte forfra. Det vil jo sige JEG mistede en masse
penge det er jo F.... irriterende.

Håber i kan hjæle.

Mvh
Simon
Eagle - I will fly up and frag you from beyond.

Fra : Arne

Dato : 05-07-03 00:08

Sandisk kort er ikke for gode - men det kan også være kameraet.....

Vi bruger CF kort på mit arbejde og har skiftet helt væk fra Sandisk pga den
dårlige kvalitet og deres langsomme hastighed.

Nyt fabrikat er Pretec/Hitachi (samme kort...)