Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Afløser for mit olympus C-220
Fra : P.L.P.

Dato : 30-06-03 21:01

Hej

Hvis jeg skal have et nyt digital CAM. Som skal afløse mit Olympus C-220

Hvad skal jeg så købe ?
Skal helst være med SmartMedia card(jeg har SmartMedia nu), SD card el
MultiMedia card !

Mvh. Per

---

Fra : Michael

Dato : 30-06-03 21:14

"P.L.P." wrote in message

> Hej

Hej der !

> Hvis jeg skal have et nyt digital CAM. Som skal afløse mit Olympus C-220

Var ude for det samme, for nogle maaneder siden...

> Hvad skal jeg så købe ?

Jeg valgte et Canon A70 - isaer pga. alle de indstillingsmuligheder, jeg
ikke havde paa C220'eren. Det fungerer absolut fint !

> Skal helst være med SmartMedia card(jeg har SmartMedia nu), SD card el
> MultiMedia card !

Det er jo saa desvaerre CF kort....

Fra : emj

Dato : 30-06-03 21:53

On Mon, 30 Jun 2003 22:13:50 +0200, "Michael"
<ambelgien@*fjern_dette*hotmail.com> wrote:

>Det er jo saa desvaerre CF kort....

man kan få et CFhylster, som Smartmediakort kan sættes ind i, så de
funker som CF kort.
Hilsen emj

Fra : P.L.P.

Dato : 30-06-03 21:58

"emj" <emj@stofanet.dk> skrev i en meddelelse > >Det er jo saa desvaerre CF
kort....

> man kan få et CFhylster, som Smartmediakort kan sættes ind i, så de
> funker som CF kort.
> Hilsen emj

Ok men jeg har lige købt en PCMCIA reader (til 300 dask) til min bærbar og
den kan kun tage de kort typer her SmartMedia card (jeg har SmartMedia nu),
SD card el MultiMedia card !

Per

---

Fra : Nielsen

Dato : 30-06-03 23:27

Ja men så kan hive SMC ud af hylstret og i adapteren.

Men det er jo vigtigt at vide hvad du vil give for det.

Mvh
Simon

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-07-03 00:05

P.L.P. <fjerndether_ma-ry@get2net.dk> wrote:

> Ok men jeg har lige købt en PCMCIA reader (til 300 dask) til min bærbar og
> den kan kun tage de kort typer her SmartMedia card (jeg har SmartMedia
> nu), SD card el MultiMedia card !

Hør, det var da en god idé. Sådan en har jeg slet ikke tænkt på. Kan den
bruges på en Mac, og hvor køber man den?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : P.L.P.

Dato : 01-07-03 17:08

"emj" <emj@stofanet.dk> skrev i en meddelelse >
man kan få et CFhylster, som Smartmediakort kan sættes ind i, så de
> funker som CF kort.

Hvor kan man købe det ?

Mvh. Per

---

Fra : Benja

Dato : 01-07-03 07:23

> [...]
>
> Hvad skal jeg så købe ?
> Skal helst være med SmartMedia card(jeg har SmartMedia nu), SD card el

Olympus C-5050!! Kanon kamera som tager en del forskellige hukommelseskort
bla. SmartMedia, XD-kort, Compact-flash
Ud over dette er de bare et rigtig godt kamera som har alt..
Du skriver ikke lige noget om hvor meget du havde tænkt dig at bruge, men
iflg. edbpriser.dk kan Olympus C-5050 fås fra kr. 5425
http://www.olympus.dk/digital/c5050z.htm

En anden mulighed er C-4000 også fra Olympus som har fået meget ros (har dog
ikke selv prøvet det). Fås fra kr. 3570
http://www.olympus.dk/digital/c4000z.htm

Mvh.
Benja

Fra : P.L.P.

Dato : 01-07-03 17:06

"Benja" <XXbenja@adslhome.dk> skrev i en meddelelse >
> [...]
> http://www.olympus.dk/digital/c5050z.htm
>
> En anden mulighed er C-4000 også fra Olympus som har fået meget ros (har

Hej !

Tak for svarene
Ja det var en fejl jeg ikke fik skrevet hvad jeg vil give for et nyt
digi-cam.

Men en 2000 til 3000 hvade jeg regnet med.
Så dem du forslår er lige dyre nok. Jeg vil også gerne havde en kamera som
ikke er for stor.

Per

---