Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Panasonic DMC-FZ
Fra : Mick Tagmos

Dato : 30-06-03 07:23

Jeg går og overvejer at indvistere i et digitalt kamera, og mine øjne er
faldet på et Panasonic DMC-FZ, er det pengene hver?? hvad med de 2 mega
pixel det levere, er det nok??
Jeg har kikket på www.fotokritik.dk og se de billeder der er taget med
kameraet, og jeg syntes sgu det ser meget godt ud..
Jeg er rigemelig nybegynder.. (hvis det har noget at sige)

Mick

og lige et link
http://shopbasic.dk/mall/shop.asp?referrer=kelkoo&shop_id=3589&vare_id=231892

Fra : Steffen Holm

Dato : 30-06-03 09:19

"Mick Tagmos" <mick123@adslhome123.dk> skrev:

> [...]
> kameraet, og jeg syntes sgu det ser meget godt ud..
> Jeg er rigemelig nybegynder.. (hvis det har noget at sige)

Hej Mick.

Jeg er den lykkelige ejer af DMC-FZ. Jeg var selv nybegynder da jeg købte
kameraet. Mine erfaringer siger at det kan bruges til klart det meste. Det
eneste minus er nok de 2 MP, som du selv påpeger. Jeg har dog fået udprintet
nogle af mine billeder hos en fotohandler i 10x13, og det resultat var meget
tilfredsstillende. Jeg tror dog at der kan opstå problemer ved store
forstørrelser. De positiive ting ved kameraet er den store zoom, der
virkelig kan bruges fordi kameraet også er udstyret med billedstabilisator.
Dette gør at man håndholdt kan tage bilelder med fuldt 12x zoom, og stadig
få dem skarpe.... Videofunktionen er også ret god. Du kan tage så meget
video som der kan være på kortet - ingen begrænsning. Videoen er med lyd, og
den lille mikrofon får faktisk ganske meget med.

Hvis du vil se flere billeder taget med kameraet, så se mit private online
fotoalbum:

http://steffenholm.dyndns.dk/Fotoalbum/

Har du flere konkrete spørgsmål, så kan du bare spørge igen...

--
Steffen Holm

Fra : Mick Tagmos

Dato : 30-06-03 11:44

> [...]
> fotoalbum:
>
> http://steffenholm.dyndns.dk/Fotoalbum/
>
> Har du flere konkrete spørgsmål, så kan du bare spørge igen...

Tak... Det vil jeg så gøre.... Hvis det ender med et køb, så vender jeg helt
sikkert tilbage..

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 30-06-03 09:50

"Mick Tagmos" <mick123@adslhome123.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kameraet, og jeg syntes sgu det ser meget godt ud..
> Jeg er rigemelig nybegynder.. (hvis det har noget at sige)

De har det i Electronic World til 3800,-

mvh Frank

Fra : Mick Tagmos

Dato : 30-06-03 11:43

> De har det i Electronic World til 3800,-
>
> mvh Frank

Ok.. jeg har set det hos den lokale elektronik pusher til 4000 incl. taske
og 128 Mb Kort.

Fra : Mick Tagmos

Dato : 01-07-03 07:07

> Ok.. jeg har set det hos den lokale elektronik pusher til 4000 incl. taske
> og 128 Mb Kort.

Ups, det var til 5000 jeg havde set det... Så det endte med at jeg kørte til
Electronic World og købte det til 3800... (hurra hurra), nu mangler jeg bare
at få købt noget mere hukommelse til det. (og lære at blive verdens mester
til at tage billeder)..

Mick