Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder fra Malmö
Fra : Jacob

Dato : 29-06-03 20:14

Jeg er netop blevet færdig med mit billedgalleri. Du er meget velkommen til
at besøge det på: http://www.jacobleedgaard.com

Fra : MiBO

Dato : 29-06-03 20:36

Jacob wrote:
> Jeg er netop blevet færdig med mit billedgalleri. Du er meget velkommen til
> at besøge det på: http://www.jacobleedgaard.com

Hej JAcob

For at citere en irriterende dukke i en irriterende reklame: TOP, NICE

Smagfuldt lavet, og jeg syntes det er helt godt med mulighed for at
vælge mellem Flash, eller alm. HTML

Det er også nogle pæne billeder du har med.

Mvh
Michael

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-06-03 20:57

Jacob wrote:
> Jeg er netop blevet færdig med mit billedgalleri. Du er meget
> velkommen til at besøge det på: http://www.jacobleedgaard.com

Hej Jakob
Virkelig flotte billeder! Jeg ser frem til at du udsender en kallender?

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jens Christensen

Dato : 29-06-03 20:56

Jeg kan kun sige, at jeg synes det er nogle utroligt flotte billeder du har
fået lagt ud på din hjemmeside.
Af ren og skær interesse, hvilket udstyr har du så brugt?

Mvh.
Jens Christensen

Fra : Peter Loumann

Dato : 29-06-03 21:29

On Sun, 29 Jun 2003 19:14:25 GMT, "Jacob" <nospam@yahoo.com> wrote:

>Jeg er netop blevet færdig med mit billedgalleri. Du er meget velkommen til
>at besøge det på: http://www.jacobleedgaard.com

Det er rigtig flot - både form og indhold.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Flare

Dato : 29-06-03 21:38

> Jeg er netop blevet færdig med mit billedgalleri. Du er meget velkommen
til
> at besøge det på: http://www.jacobleedgaard.com

Har du ikke brugt en del overgangsfiltre?

Anders

Fra : Peter Theglev

Dato : 30-06-03 08:30

MEGET stilfuldt. Lækkert design, gode billeder.
En liiiiiiille detalje: Jeg ville rette det gule billede med de to
grønne vinduer op, så det er vandret; overkanten tilter.

/P

Fra : Coach [4130]

Dato : 30-06-03 08:48

Total flotte billeder.