Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G3 Billigst ?
Fra : Jesper Laursen

Dato : 27-06-03 23:27

Hej !

Jeg har besluttet mig for at købe et Canon G3
efter jeg har læst diverse posts omkring det herinde.

Det ser ud til det er et kamera, flere herinde anbefaler som et
godt kamera. Eller ta'er jeg fejl der ?
( vil nødig bruge 4-5000,- på et skod kamera )

Hvor i verden finder jeg det billigst ?

Helst fra et EU land, da jeg har dårlige erfaringer
med told & skat efter nogle handler fra USA og Polen,
de ved jo nok hvad DE skal ha' for at jeg føre tingene ind i landet

Nogle gode forslag ?

Evt. en der har et brugt Canon G3 til salg ?

MVH. Jesper ( Odense )

Fra : Carsten Øhlenschlæge~

Dato : 27-06-03 23:36

Jesper Laursen wrote:

> Det ser ud til det er et kamera, flere herinde anbefaler som et
> godt kamera. Eller ta'er jeg fejl der ?
> ( vil nødig bruge 4-5000,- på et skod kamera )

Canon G3 er et fremragende kamera og du vil ikke blive skufffet. Der
findes dog andre i prisklassen som er ligeså gode.

> Hvor i verden finder jeg det billigst ?

Har du kigget på EDBPriser? Der er priserne omkring 5200 kroner.

Af udenlandske forhandlere kan nævnes PixMania. De sælger det for 4900
kroner. Dem har jeg handlet med flere gange uden problemer.

> Evt. en der har et brugt Canon G3 til salg ?

Prøv at lave en annonce inde i "dk.marked.privat.foto". Jeg har dog ikke
set nogen til salg.

Carsten Øhlenschlæger

Fra : Jesper Laursen

Dato : 28-06-03 00:07

Tak for din hjælp !

Jeg har fundet kameraet her http://www.diekamera.com/
til "kun" 579 Euro, = 4300 Dkr. men de sender selvfølgelig ikke
deres varer til Danmark, og jeg har ikke mulighed for at komme til Hamburg.

Hos http://www.kamerahuset.dk/ koster det kun 5155,-
men igen 900,- er jo osse en slat at sparer, når nu man VED
det kan fås for kun 4300,- i Tyskland.

Mit mål er at finde en forretning der sælger det til de 4300,- eller
deromkring, gerne billigere

Hilsen Jesper

Fra : Hans Kruse

Dato : 28-06-03 09:06

Ja og hos http://www.eg-electronics.de/Digitalkamera/index.htm koster G3
579? (ca. 4300kr) og en S50 (5MP) 538? (ca. 4000kr).
Begge kameraer er gode til prisen og unanset pris under DSLR niveauet.
Mvh, Hans

Fra : Jesper Laursen

Dato : 28-06-03 11:09

Hej igen !

1000 tak for jeres forslag m.m.

hvad er DSLR niveauet ???

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-03 09:22

> Hvor i verden finder jeg det billigst ?

Hvis du kender nogle, eller selv skal på ferie på de Canariske Ø'er! (Gran
Canaria, Tenerife, Lanzerote e.lign.) Så er sådan noget udstyr enormt
billigt dernede... Jeg fik mig et Sony Hi8 videokamera, for 1200,- kr -
Herhjemme står det til 3400,- kr...
Nu er det ikke et digitalkamera, men elektronik er meget billigt dernede, da
det er frihandelsområde - undersøg det..

Mvh
Allan