For 12 år siden...
Fra : Ann K

Dato : 18-07-03 21:15

Hejsa.
Sidder bare og funderer over tilværelsen...

For 12 år siden købte Manden og jeg hus... der blev revet vægge ned og
malet... lagt nyt tag på annekset... og i løbet af efteråret fik vi bygget
udestuen mellem det lille hus og det endnu mindre anneks...
For 12 år siden fik vi Saga...

For 10 år siden installerede vi et nyt naturgasfyr i stedet for modellen fra
teknisk museum...
For 10 år siden fik vi Sif...

For 7 år siden malede vi igen hele huset indvendigt... satte nyt køkken
op...
For 7 år siden fødte Saga Tjalfe og Tamlin...

For 6 år siden gik de første varmerør under gulvet i badeværelset istykker -
der blev trukket nye rør mellem huset og annekset...
For 6 år siden døde Tamlin og vi købte Aske...
For ca 6 år siden fandt Sif Ranje i en park inde midt i København...

For 3 år siden malede vi huset indvendigt, renoverede annekset... lagde fast
tag på udestuen... og begyndte at isolere denne... Mandens skulder fik sit
endelige "knæk" dengang
For 3 år siden fik vi Dise...

For et år siden fik vi ordnet det lille toilet og vindfang... Manden blev
endelig opereret i skulderen... resten af huset lignede stadig Jerusalems
ødelæggelse...
For 1 år siden fik vi Namacoola...

For ½ år siden totalrenoverede vi badeværelset....
For ½ år siden fik vi Kludetæppet...

Det begynder at ligne et mønster!!!
Måske skulle man bare lade huset forfalde om ørene på os?

Mvh Ann

Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-07-03 21:34

Det ville da være en dårlig ide. Tænk hvis huset blev indvaderet af små
nuttede TORTIER
He He

Knus Linda

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 18-07-03 22:27

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> writes:

> Hejsa.
> Sidder bare og funderer over tilværelsen...

snip en hel masse

> Det begynder at ligne et mønster!!!
> Måske skulle man bare lade huset forfalde om ørene på os?

Nej det tror jeg ikke vil være en god ide, hvad så når det falder
sammen og i skal genopbygge det *gys* Kan lige se det hele komme på EN
gang...*S*

Og så får i da først problemer med zoneopdelingen *GG*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Bente Jepsen

Dato : 18-07-03 22:20

> Det begynder at ligne et mønster!!!
> Måske skulle man bare lade huset forfalde om ørene på os?
>
> Mvh Ann

Hej Ann.

Måske det næste skulle være en udvidelse af huset

Mange hilsner
Bente

Fra : Kate

Dato : 20-07-03 09:31

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> wrote in news:bf9ke5$72i$1@sunsite.dk:

> Måske skulle man bare lade huset forfalde om ørene på os?

Haha. Nejda, dyr er jo dejlige

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Nina Sørensen

Dato : 21-07-03 16:38

> [...]
> For ½ år siden fik vi Kludetæppet...
>
> Det begynder at ligne et mønster!!!
> Måske skulle man bare lade huset forfalde om ørene på os?

GRIN! ja, der er vist et mønster. Gå ENDELIG ikke ud og køb nyt hus,
så går det da helt galt ....

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 21-07-03 17:22

"Nina Sørensen" <mailKATTE@BAKKEtendertribes.dk> skrev i en meddelelse

> GRIN! ja, der er vist et mønster. Gå ENDELIG ikke ud og køb nyt hus,
> så går det da helt galt ....

Åh nej, jeg må også advare på det kraftigste! Virkningen af nyt hus kan
desuden holde sig ganske længe; vi flyttede fra vores lille 2-værelses for
lige knap 2 år siden og ind i vores dejlige hus. På det tidspunkt havde vi
en datter og to undulater...

På de to år er følgende sket:
Ludvig flyttede ind (måtte som bekendt desværre aflives, da han fik sit
andet komplicerede benbrud)
Alladin kom til
Mormis og Stribemis (semi-vildkatte) fødte i vores værksted Kina, Rosinen,
Mads, Mis Sophie, Lillebror, Mille, Rufus, Mowgli og Patch
Albert og Emse flyttede ind

15 katte, som kom ind i vores liv på under to år, -pyha, godt vi ikke skulle
beholde alle værkstedsmiverne

MVH Mette (nåja...datteren får ret snart to yngre søskende, så virkningen
begrænser sig ikke til kattene. Men lad mig pointere, at vi stadig kun har
to undulater

Fra : Denise

Dato : 21-07-03 18:58

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> MVH Mette (nåja...datteren får ret snart to yngre søskende, så virkningen
> begrænser sig ikke til kattene.
Men må man ikke håbe, at det trods alt begrænser sig lidt i forhold til
antallet, eller hvad
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 22-07-03 19:49

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in

> 15 katte, som kom ind i vores liv på under to år, -pyha, godt vi
> ikke skulle beholde alle værkstedsmiverne

Ja, det er jeg jo også glad for. Selvom han er fræk som en slagterhund
_og_ er ved at være ret gode venner med Donse, så er Mowgli altså et
meget elsket familiemedlem

Jeg begynder og ombestemme mig mht at flytte når/hvis der dukker noget
op