Silkeborg udstillingen
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 18-07-03 19:22

Måske er jeg lidt sent ude, men jeg er altså lige nødt til at spørge: Er der
nogen herinde fra der skal til Silkeborg og udstille eller bare se på -
udover mig selv og Dorthe Elwarth altså??

Jeg kommer søndag med to af mine huskatte, Gizmo og Freya. Det er første
gang for os alle tre, så nerverne er begyndt at melde sig. Og jeg tror ikke
I kan undgå at finde mig i den lille mængde - I skal bare gå efter de
julemandsfarvede burgardiner (som jeg endelig har fået syet færdig - til
trods for Devis utroligt stædige hjælpsomhed).

Hilsen Tina (der er ved at gøre klar til "mis"handling - nej spøg til side -
det er store badedag - men det ved de firbenede ikke endnu.)

--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : nille

Dato : 18-07-03 20:30

Hej

Jeg håber at komme til Silkeborg søndag på en kigger. Jeg har aldrig i mit
liv være t til katte udstilling, så jeg glæder mig vildt. Jeg har før avlet
udstillingskaniner, men det er nok ikke helt det samme )

Mange hilsner

Nille (som sidder og kigge på Mis og Kisser som sikker ville kunne gøre sig
på en udstilling LOL og Piv som bare stadig er syg ;-( )

Tina Susanne Johansson <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3f183ae0$0$13213$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 18-07-03 21:31

"nille" <nille66@bla.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg håber at komme til Silkeborg søndag på en kigger. Jeg har aldrig i mit
> liv være t til katte udstilling, så jeg glæder mig vildt.

Hvis du kommer søndag så må du endelig kigge forbi mig og misserne - de
ææææælsker opmærksomhed. Og hvis jeg skal give dig et godt råd så vil det
være at sørge for at have penge på pungen - udstillinger har en tendens til
at koste penge - der er så mange spændende ting man gerne vil have med hjem
til ens firbenede bofæller.

> Mange hilsner
>
> Nille (som sidder og kigge på Mis og Kisser som sikker ville kunne gøre
sig
> på en udstilling LOL og Piv som bare stadig er syg ;-( )

Stakkels Piv - god bedring til det stakkels væsen - min Freya er lige kommet
sig over en ørebetændelse og en luftvejsirritation, så hun er bare
superaktiv - og røvirriterende

Hilsen Tina - og tre nyvaskede misser - der har tilgivet mig

Fra : goofy

Dato : 19-07-03 08:38

Hej
Vi kommer søndag
Ocicatte: Brutus og Fran Fina Azia

Sonja & Steen Vinbæk

Fra : Elwarth

Dato : 19-07-03 17:38

Hej
Apropos udstillingen, så er jeg lige kommet ind af døren fra Silkeborg. Når
de nu ikke fik dommerfordelingen på hjemmesiden, blev jeg jo nødt til at
køre op og hente kataloget
Så jeg kan afsløre, at der er 6 tilmeldte huskatte, og Jiggins Miss Molly er
ikke en af dem, så har vi andre en chance
Der er 3 sorte briter, så der kan udtages BIV. Den ene er en konkurrent til
Abbie i åben klasse, en halvsøster, så det er jo spændende.
Sonja og Steen har ingen konkurrenter i deres klasser. Det har Camilla Baird
heller ikke.
Nu håber jeg ikke, jeg har overset nogen herindefra, som er lige så
nysgerrige som jeg, ellers må I endelig spørge

Venligst
Dorthe