Kattehegn - råd søges
Fra : vicki finderup

Dato : 16-07-03 21:44

Hejsa..

Jeg har en skøn lille have (dog trænger den til kærlig hånd, venter på
et mirakel sker en eller anden dag jeg vågner op) og jeg ville gerne
have at missen kan få lov til at gå i haven uden at kunne vandre
videre..! plus så dør vi heller ikke af hedeslag.!
plus missen vil få glæde af mange flere insekter inden dørs.!

Jeg har kigget lidt i min bibel (katte bogen, politikken) og der står en
masse om hegn

Dog ved jeg ikke hvor sikre sådanne hegn er. Uanset hvad, vil missen
altid være under opsyn for mine nerver holder ikke til andet.

Håber nogen kan fortælle mig lidt om hegn..!

Med venlig hilsen
vicki finderup
- Tøm kattebakken ved privat svar

ps se også min hjemmeside
http://home20.inet.tele.dk/vicksen/

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-07-03 22:01

On 16/07/03 22:43, in article 3f15b8fd86576@dk-fritid-dyr-kat.dk, "vicki
finderup" <vicksenKATTE@BAKKEadslhome.dk> wrote:

> [...]
> altid være under opsyn for mine nerver holder ikke til andet.
>
> Håber nogen kan fortælle mig lidt om hegn..!

God idé at hegne haven ind Du kan et billede af vores hegn her
Det holder iaf vores katte inde
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Pia Thomsen

Dato : 17-07-03 10:14

"vicki finderup" <vicksenKATTE@BAKKEadslhome.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Tjaaee, afhængig af hvor slem en Houdini du har, så er kravene jo
forskellige
Vortes katte er ikke de store udbryderkonger og -dronninger, og jeg har der
ligesom dig, jeg vil ikke lade dem være alene i haven. Så her hos os, er
havetiden rationeret
Men vi har det så nemt, at vi bor i et rækkehus, så baghaven er lukket og
hækken er næsten 2 meter høj, så vi satte et trådhegn fast i hækken ,som den
skal vokse igennem - det blev sat op forrige efterår og det er næsten
usynligt nu

Det skal lige tilføjes at vi har fire kastrater og det er næppe en løsning
til fertile katte - og heller ikke til Houdinier Men det fungerer fint
for os!!
--
Hilsen Pia

www.pitho.dk

Fra : vicki finderup

Dato : 17-07-03 12:23

> [...]
>
> Det skal lige tilføjes at vi har fire kastrater og det er næppe en løsning
> til fertile katte - og heller ikke til Houdinier Men det fungerer fint

Hej Pia..

Vi bor også i en andels rækkehus agtig dog et meget lille række hus..
men have der til er lukket.
men hegnet (træ hegn) er ikke så højt og den er lige ved trappen til
vores stue..! så hun ville så nemt som ingen ting kunne hoppe op og
videre ud i friheden..!
og når man eller går rundt i have så meget man nu kan..! er der højt
nok..!!

men jeg må ud tænke mig en plan om hvor dan det skal gøres

Fra : Jens Askov Jensen

Dato : 17-07-03 11:54

vicki finderup <vicksenKATTE@BAKKEadslhome.dk> wrote in message news:<3f15b8fd86576@dk-fritid-dyr-kat.dk>...
> [...]
> altid være under opsyn for mine nerver holder ikke til andet.
>
> Håber nogen kan fortælle mig lidt om hegn..!

Se vores hjemmeside http://home19.inet.tele.dk/askov
mvh
Askov's Maine Coon