Pop på vej til Regnbuebroen ... :-(
Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 16-07-03 01:22

Kære Allesammen

Netop som jeg skriver her, er min lille Pop på vej til Regnbuebroen .. For
ca 1½ time siden fik hun det meget dårligt, og vi ringede naturligvis til
dyrlægen, som sagde at vi kunne komme med det samme ..

Der var ingen vej uden om - hun havde ikke overlevet natten .. Han
opducerede hende med det samme, og det viste sig at være kræft omkring
hjertet og lungerne, som havde spredt sig, så hun faktisk ikke kunne trække
vejret .. Meget meget trist, og jeg sidder her og tuder øjnene ud af hovedet
på mig .. men nu har hun fået fred - jeg kan kun være trist over, at hun
ikke fik fred i sidste uge ..

Mange meget sørgelige hilsner fra Pia uden sin lille Pop ..

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 16-07-03 01:39

"Pia Lihme Petersen" <Pia@lihme.com> writes:

> [...]
> ca 1½ time siden fik hun det meget dårligt, og vi ringede naturligvis til
> dyrlægen, som sagde at vi kunne komme med det samme ..

Neejj :græde:

> [...]
> på mig .. men nu har hun fået fred - jeg kan kun være trist over, at hun

Ville ønske jeg kunne skrive noget som kan lindre smerten
Nu er det "kun" os som er tilbage som kan føle den, både Pop og
Melissa har det godt nu, er raske og glade selvom de savner deres
mennesker og må vente på os. Som vi savner og må vente på gensynet med
dem.
Smerten vil lindres men savnet vil bestå...

Anastacia sender mange store trøstespinbrum og jeg et stort
trøstecyberkram for jeg ved hvordan du har det...:-:(:::O

> Mange meget sørgelige hilsner fra Pia uden sin lille Pop ..

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Bente Jepsen

Dato : 16-07-03 05:45

"Pia Lihme Petersen" <Pia@lihme.com> skrev i en meddelelse
> Kære Allesammen
>
> Netop som jeg skriver her, er min lille Pop på vej til Regnbuebroen ..

Åh nej da, det er lige så tårerne triller, hvor er det dog trist.
Stakkels lille mis.

Du kan ikke bruge dårlig samvittighed til noget som helst Pia, du har gjort
hvad du kunne og har haft kontakt til en dyrlæge, og I har så forsøgt at
gøre det bedste I kunne for hende.

Også i menneskelægeverdenen sker det, at man overser en kræft fordi det mest
af alt ligner alt muligt andet og når så den behandling ikke har virket,
finder man ud af hvad der i virkeligheden er galt.

Vær glad for at du har gjort dit bedste og de gode år I har haft sammen

Trøsteknus
Bente

Fra : Eva Schmidt

Dato : 16-07-03 06:08

Kære Pia

Ord er så fattige, når man sørger, som du gør nu!
Men jeg vil alligevel udtrykke min dybeste medfølelse med dig,
jeg har selv for nogle år tilbage taget samme beslutning, at min
elskede Nicky skulle have fred.
Og, som Henrik så rigtigt skriver, så lider vores dejlige katte
ikke mere, det er os, der er tilbage, der har det så hårdt.
Og du har gjort hvad du kunne for lille Pop, det må være en trøst
midt i sorgen!
Håber det bedste for dig fremover

kærlig hilsen Eva

Fra : DK Sollok

Dato : 16-07-03 06:34

Hej Pia

Det var dog trist. Man får helt tårer i øjnene når man læser om at andre har
mistet der elskede husdyr.
Men trøst dig med at du har gjort hvad du kunne og at din misser har det
godt hvor den er nu...
Alle misserne hos Dk Sollok sender et maiv afsted til dig.

Hilsen Marianne

Fra : Louise Viborg

Dato : 16-07-03 07:40

Hej Pia!
Min dybeste medfølelese! Jeg ved hvad du g¨år igennem lige nu, men jeg
håber at sorgen vil lindre hurtigt.

Mange tanker fra Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 16-07-03 08:10

Hej Pia

Mange trøstekram herfra, det er så svært og gør så ondt
at miste. Vi er nødt til at træffe vores beslutninger udfra
"her og nu" I søgte dyrlæge, det er det, der tæller og I
tog den hammer-svære beslutning da Pop fik det værre.

knus

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Trine A.

Dato : 16-07-03 08:22

"Pia Lihme Petersen" <Pia@lihme.com> wrote in message
> [...]
>
> --
> Pia@lihme.com
> Look at my quilts, cats and other stuff :

Åh nej.....det lille pus Godt hun har fået fred nu....

Jeg føler virkeligt med dig.....

Mange knus og tanker
Trine

Fra : Birgitte

Dato : 16-07-03 08:34

> [...]
> Mange meget sørgelige hilsner fra Pia uden sin lille Pop ..
> Pia@lihme.com
> Look at my quilts, cats and other stuff :

Ingen ord kan dække over den sorg du nu må føle.
Vi er sikkert mange her fra NG der har fulgt historien om Pop fra
begyndelsen, og ved at du absolut har gjort alt for Pop.
Hele True Trust banden sender dig masse af trøstende tanker.
www.truetrust.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 16-07-03 08:40

On 16/07/03 2:21, in article 3f149a85$0$32546$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
> [...]

> ikke fik fred i sidste uge ..
>
> Mange meget sørgelige hilsner fra Pia uden sin lille Pop ..

Sidder her med en klump i halsen Så tror da pokker at medicinen ikke
virkede
Mvh Camilla *sender trøstende cyberkram*
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Leyna

Dato : 16-07-03 09:03

<Pia@lihme.com> wrote:

> [...]
>på mig .. men nu har hun fået fred - jeg kan kun være trist over, at hun

Nu sidder jeg igen her og tuder over et dyr som jeg slet ingen
relation har til... men jeg kender jo godt følelsen når et elsket
medlem af familien går bort. *suk*
Det der kan trøste os i den forbindelse, er at vi kan vælge at give
vores dyr fred med det samme, så de ikke skal igennem en lang sej
sygdomsperiode. Der er ikke noget der tærer mere på en end at se et
elsket familiemedlem (det være sig menneske eller dyr) gå at lide.
Trøstekram til dig herfra.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Ann K

Dato : 16-07-03 09:33

Hej Pia.
Kan kun sende et trøstekram!
Og mine bedste tanker!
I gjorde, hvad I kunne for Pop... og til sidst var I der til at gøre en ende
på hendes liv... Det er det som kun en kærlig ejer er i stand til...

Mange tanker Ann

Fra : Ragna

Dato : 16-07-03 10:15

> .. men nu har hun fået fred - jeg kan kun være trist over, at hun
>ikke fik fred i sidste uge

Det er altid svært bagefter, for da ved vi de ting, vi føler, at vi burde
have vidst på forhånd.

Du kunne ikke vide, hvor alvorligt det stod til, da du var hos dyrlægen i
sidste uge, og du har gjort det, som enhver katteejer ville gøre i den
situation, nemlig at følge dyrlægens råd.

--
Mange medfølende hilsener og tanker fra Ragna

Fra : Denise

Dato : 16-07-03 12:46

Hej Pia
Hvor er det trist for din lille Pop og dig selv. Vi er rigtig mange der kan
forstå hvordan du har det nu. De sædvanlige spekulationer over, at man
skulle have givet sine dyr fred noget før, er åbenbart nogle tanker vi alle
får, og jeg tror jeg har haft det med alle mine katte. Men man kan jo kun
rette sig efter dyrlægen, og man vil jo altid prøve at gøre dem raske med
medicin, og du havde jo ingen jordisk chance for at vide, at helbredelse
ikke kunne ske. Nu har lille Pop fred og har ikke ondt mere, nu er det "kun"
de tilbageblevne der ikke har det godt, og det tager sin tid at sørge og
komme videre, og sådan er det og sådan skal det også være.
Håber lille Pop mødes med mine dejlige misser, Sorte, Hvide, Fennikel og
Coriander fra Regnbuebroen for så bliver der drøn på.
Mange tanker herfra
Hilsen Denise

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 16-07-03 12:46

Kære Allesammen

Tak for jeres søde hilsner og varme ord .. Det gør det hele lidt nemmere ..
men her er tomt uden lille Pop .. og jeg ser spøgelser : "ser Bimmer ikke
lidt sløv ud?" - "plejer Domino at sove så meget?" .. osv osv .. I kender
det sikkert ? Problemet er bare, at pga. varmen sover de ALLE SAMMEN .. HELE
TIDEN .. her er nul aktivitet ..

Men - livet går jo videre .. og nu har lille Pop fået fred, og venter på os
ved Regnbuebroen .. jeg er sikker på hun hygger sig med Melissa og alle de
andre kære dyr vi har mistet ..

Knus fra Pia

Fra : Kate

Dato : 16-07-03 16:02

> men her er tomt uden lille Pop

Ja, selvom man ha andre katte, så er det den der mangler som springer i
øjnene.Sådan havde jeg det og i tiden efter Sofies død. Jeg elsker jo
også de andre, men det var svært at fatte at Sofie bare ikke var
iblandt dem mere.

.. og jeg ser spøgelser :

Ja, den kan jeg også nikke genkendende til. Specielt Johan som er en
gammel dreng efterhånden, 13 år, han skal ikke se meget anderledes ud
end han plejer før han bliver vendt og drejet og undersøgt. Han kan
godt blive lidt trøt af mig.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 16-07-03 14:22

In article <3f149a85$0$32546$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Pia Lihme
> [...]

> hjertet og lungerne, som havde spredt sig, så hun faktisk ikke kunne trække

Årh det gør mig så ondt at høre. Stakkels lille misser

> Meget meget trist, og jeg sidder her og tuder øjnene ud af hovedet
> på mig .. men nu har hun fået fred - jeg kan kun være trist over, at hun
> ikke fik fred i sidste uge ..

Jeg forstår så godt dine følelser, men det kunne du jo da ikke vide! Du
fik hende chekket og fik noget medicin der burde kunne hjælpe på
symptomerne. At de så skyldtes noget helt andet og værre, var jo ikke
til at vide for dig, når ikke engang dyrlægen kunne gennemskue det..
Men godt at hun har fred nu - det lyder som om det var det hun havde
brug for. Giv dine andre misser et knus - det er godt du har flere

Mange tanker herfra...

Fra : Kate

Dato : 16-07-03 15:57

> Der var ingen vej uden om - hun havde ikke overlevet natten

Århhh, stakkels lille mis. Hvor er det trist at hun skulle blive så syg
og så så ung.

Trøstekram fra misserne og mig.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-07-03 17:58

Vi vil godt sende dig et trøsteknus herfra. Sidder med en klump i halsen og
tænker på Stoffer som ikke er her mere. Håber du finder ro i sjælen.

Mange kærlige hilsner Linda, Teddy og Cheeta

Fra : vicki finderup

Dato : 16-07-03 19:13

Hejsa

Din stakkel jeg håber du ved din misser bliver i dit hjerte for ever..!
Jeg har håber for dig at du har andre katte du kan trøste dig lidt
hos..!??

Hilsen Vicki

Med venlig hilsen
vicki finderup
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 17-07-03 01:29

Kære Pia.

Det gør mig så uendeligt ondt for dig, at din dejlige kat er død. Jeg kan
godt forstå, at du er dybt ulykkelig, for de kære små kræ efterlader et
voldsomt tomrum, når de pludselig ikke er her længere.

Mange trøstende tanker fra Camilla Hæstrup