Harpiks?
Fra : Ann K

Dato : 14-07-03 20:46

Hejsa.
Saga er her til aften kommet hjem med en stor, klistret klump harpiks
garneret med grannåle på halen... Hvordan er det nu lige at jeg får fjernet
det stads???
Med tanke på at der er tale om Saga, er det måske bedst at jeg bare klipper
hårene af? selv om hun vil få en underlig bar plet

Mvh Ann

Fra : Niels Peter

Dato : 14-07-03 20:51

Ann K wrote:
> [...]
> Med tanke på at der er tale om Saga, er det måske bedst at jeg bare
> klipper hårene af? selv om hun vil få en underlig bar plet

Så vidt jeg husker, er der vist ikke andet at gøre end at "klippe sig ud
af det".

--
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Vibeke J

Dato : 14-07-03 20:57

> Saga er her til aften kommet hjem med en stor, klistret klump harpiks
> garneret med grannåle på halen... Hvordan er det nu lige at jeg får
fjernet
> det stads???

Man kan bruge (på tøj i hvert tilfælde) halv sprit, halv terpentin, men det
er vist ikke ligefrem en sund cocktail for en kat. Jeg ville nok vælge
saksen.

/Vibeke

Fra : Ann K

Dato : 14-07-03 22:23

Hejsa.
OK - rensebenzin og sprit er ikke noget jeg vil bruge på en kat ! Så hun
får en tur med saksen!
Gad vide, hvor jeg gjorde af min rustning????

Mvh Ann