Træt mis
Fra : Michael Nielsen

Dato : 14-07-03 20:13

Hvis man går ind på mit album vil man se at det er meget anstrengende at få
nyt hjem
Var til sidst nødt til at vække hende, blev lidt urolig

MVH Linda Hedegaard

Fra : Vibeke J

Dato : 14-07-03 20:55

> Hvis man går ind på mit album vil man se at det er meget anstrengende at

> nyt hjem

Hehe, aj hvor er det sødt. Men så må hun da føle sig forhodsvis tryg hvis
hun ligger sig sådan.

/Vibeke

Fra : Kate

Dato : 14-07-03 20:58

"Michael Nielsen" <michael.gnTEDDY@adslhome.dk> wrote in

> Hvis man går ind på mit album vil man se at det er meget
> anstrengende at få nyt hjem

Ja, hun ser godt nok træt ud Men bange er hun da i hvert fald ikke.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann K

Dato : 14-07-03 21:13

Hejsa.

Kate skrev:
>Ja, hun ser godt nok træt ud Men bange er hun da i hvert fald ikke.

<> Jamen Kate... lagde du slet ikke mærke til at lillepigen er en *gys*
tortie????
Stakkels, stakkels Teddy!

Mvh Ann - der lige ved et uheld har fået "introduceret" Kludetæppet for
Saga.... Saga rules!!!!!! ;-D

Fra : Kate

Dato : 14-07-03 21:30

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> wrote in

> <> Jamen Kate... lagde du slet ikke mærke til at lillepigen er en
> *gys* tortie????

Nej, det gjorde jeg godt nok ikke. Hahahaha. Så forstå jeg jo meget
bedre alting

> Stakkels, stakkels Teddy!

Årh, han skal nok lære at omgåes en smuk tortiepige

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 14-07-03 22:01

In article <bev2r4$kec$1@sunsite.dk>, Ann K <tsarsSLET@DETTEos.dk>
wrote:

> Mvh Ann - der lige ved et uheld har fået "introduceret" Kludetæppet for
> Saga.... Saga rules!!!!!! ;-D

Vi får historien en anden gang?

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-07-03 22:29

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> writes:

> Mvh Ann - der lige ved et uheld har fået "introduceret" Kludetæppet for
> Saga.... Saga rules!!!!!! ;-D

Det var der jo ikke nogen tvivl om at hun gør herfra ;-D
Er hun ellers i så god form som det nu er muligt i denne hede...*pyyh*
Husker at du var "lidt" bekymret for ikke længe siden...

Jeg vil have et større køleskab så vi begge kan sidde der inde og
gerne pc i lågen også *GG*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Ann K

Dato : 15-07-03 10:59

Hejsa.

>Vi får historien en anden gang?

<> Nja... du kan da godt få den nu
Kludetæppet får jo daggamle kyllinger... og vi har vænnet os til at hun lige
så godt kan få dem i haven, mens det er så varmt
Så i går aftes fik Tia sele på og Manden tog hende med i haven... Tia højt
mjauende, fordi han jo havde gufmamsen i den anden hånd
Vi havde ikke lige tænkt på at klokken var ca 21.00 - og at Saga
selvfølgelig var ude på sin aftentur!... Og heller ikke at Saga _altid_
kommer og hilser på os, hvis hun er i nærheden....
Så lige pludselig stod hun der bare... nøjjjj... hvor kan hun sprutte!
Tia forsøgte ellers at vise sig fra en mere venlig side, men måtte meget
hurtigt erkende, at her var det vist bedst at tage poterne på nakken .... og
klatre op ad Manden så _han_ kunne passe på hende Saga var fuldstændig
rasende og satte i et kampskrig af den anden verden, mens hun snigende og
med knurhårene rejst og øjnene stift fokuseret, fortsatte hen mod Manden og
Tia - og så besluttede vi at få Tia i sikkerhed! Tia havde halen mellem
benene, ørene lagt tilbage og var helt klart indstillet på at forsvare sig,
selv om hun krøb tæt ind til Manden for at føle sig tryg og sikker... men
hun ville _ikke_ begynde slagsmålet... Jo - hun er klog nok til at se,
hvornår hun ikke har en chance!

>Det var der jo ikke nogen tvivl om at hun gør herfra ;-D
>Er hun ellers i så god form som det nu er muligt i denne hede...*pyyh*
>Husker at du var "lidt" bekymret for ikke længe siden...

<> Jo - hun forstår at økonomisere med sine aktiviteter! Der sker intet i
hendes liv, medmindre det er tidligt om morgenen eller lidt ud på aftenen...
resten af dagen bruges til at ligge og sove skønhedssøvn ude på
badeværelsets klinkegulv
Men du skulle have set hende, da hun havde "jaget" Tia ud af haven....
konstant brummende gik hun rundt og markede på de vigtigste buske... så
slappede hun af og var endelig til at komme i kontakt med, uden at man var i
fare for at blive strimlet Sjovt som hun har en "tænd/sluk"knap
På en eller anden måde var det nu også rart at se hendes hysteriske
reaktion... selv om hun er ved at blive gammel, så er hun åbenbart stadig i
så god kondition at hun umiddelbart vælger at tage kampen om sit
nærterritorie... det tager jeg som et godt tegn Det ville næsten ikke
have været til at holde ud, at se hende vige for en anden fremmed kat!!!

>Jeg vil have et større køleskab så vi begge kan sidde der inde og
gerne pc i lågen også *GG*

<> Hi, har seriøst overvejet at klippe Aske i bund! Selv om han har
overstået sommerfældningen er han stadig så langhåret og med så megen
underuld, at han virkelig er besværet her i varmen! Han søger hele tiden
klinkegulvet i vindfanget og vil da slet ikke være hos Namacoola i udestuen,
hvor der bliver ret varmt... stakkels lillepigen! hun står og knirker af
ham, hver gang hun får øje på ham og han kommer da også pænt og gnider
snude, men smutter så ind i køligheden med det samme... Namacoola er henvist
til at ligge helt alene på "deres" sovested ;-( *sss* For at hun ikke skal
få det alt for varmt, har Manden sat en ventilator til at blæse kølig luft
hen mod stedet - vi andre må så undvære!!!

Mvh Ann

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-07-03 12:05

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> writes:

> <> Nja... du kan da godt få den nu
> Kludetæppet får jo daggamle kyllinger... og vi har vænnet os til at hun lige
> så godt kan få dem i haven, mens det er så varmt

Uhm skovtur med gufmamse madpakke

> Så i går aftes fik Tia sele på og Manden tog hende med i haven... Tia højt
> mjauende, fordi han jo havde gufmamsen i den anden hånd

*SS*

> Vi havde ikke lige tænkt på at klokken var ca 21.00 - og at Saga
> selvfølgelig var ude på sin aftentur!... Og heller ikke at Saga _altid_
> kommer og hilser på os, hvis hun er i nærheden....

Det må være varmen...

> [...]
> hurtigt erkende, at her var det vist bedst at tage poterne på nakken .... og
> klatre op ad Manden så _han_ kunne passe på hende

Stakkels Jan, tænk at komme i klemme mellem Saga og en anden kat
*skrækscenarie følger*

> [...]
> selv om hun krøb tæt ind til Manden for at føle sig tryg og sikker... men
> hun ville _ikke_ begynde slagsmålet... Jo - hun er klog nok til at se,

Smart misser

> [...]
> hendes liv, medmindre det er tidligt om morgenen eller lidt ud på aftenen...
> resten af dagen bruges til at ligge og sove skønhedssøvn ude på

Kan jeg dælme godt forstå, holder også på at samfundet ville fungere
bedre om natten i denne sommervarme..;-D

> [...]
> slappede hun af og var endelig til at komme i kontakt med, uden at man var i
> fare for at blive strimlet Sjovt som hun har en "tænd/sluk"knap

Det ville jeg gerne, men tænker at jeg havde taget flugten sammen med
Tia *S*
Men jeg tror også at der er en tænd/sluk knap, når "sagen er
overstået" er der jo ikke grund til at bruge mere tid/energi på det og
man kan hengive sig til mere behagelige ting....

> [...]
> nærterritorie... det tager jeg som et godt tegn Det ville næsten ikke
> have været til at holde ud, at se hende vige for en anden fremmed kat!!!

Nej bestemt ikke, det ville jo også ligesom være et kraftigt tegn på
"alderdom" og det er ikke lige så fedt...;-(

> [...]
> få det alt for varmt, har Manden sat en ventilator til at blæse kølig luft
> hen mod stedet - vi andre må så undvære!!!

Det kan jeg bestemt godt forstå, stakkels mitter...
Men det er synd for Namacoola at han ikke vil putte med hende. Men
godt gået at han kommer og hilser på hende. Det viser en god
samhørighed mellem dem

Stærkt gået af Jan, jeg synes at det bare er så godt

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 15-07-03 13:07

In article <bf0j7n$rfh$1@sunsite.dk>, Ann K <tsarsSLET@DETTEos.dk>
wrote:

> <> Nja... du kan da godt få den nu

Tusind tak!

Jeg har lidt ondt af din mand - sådan pludselig at blive udnævnt til
forsvarende ridder mod en "drage"... Sikkert ikke det mest
hyggelige øjeblik..