Billeder: BlueBell og vores hund i haven
Fra : Louise Viborg

Dato : 13-07-03 19:51

Vi har haft en rigtig dejlig dag idag. Jeg har været alene hjemme med
dyrene og haft kattene med i haven. Specielt sjovt var det at se
BlueBell og vores hund, Baluka sammen, så dem blev jeg simpelthen nødt
til at tage nogle billeder af. Undskyld den dårlige kvalitet på nogle
af dem, men det går pænt stærkt når sådan to rødder leger sammen
Se dem her: http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=185

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Birgitte

Dato : 13-07-03 23:27

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at tage nogle billeder af. Undskyld den dårlige kvalitet på nogle
> af dem, men det går pænt stærkt når sådan to rødder leger sammen

Hej Louise
Ihh hvor de ser ud til at hygge sig *S*
Blue Bell er godt nok vokset siden jeg sidst har set billeder af hende
Hun ser jo rigtig nydelig ud
Masser af knus fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 14-07-03 05:08

On Mon, 14 Jul 2003 00:26:44 +0200, "Birgitte" <birgitte@truetrust.dk>
wrote:

Hej Birgitte!
>Ihh hvor de ser ud til at hygge sig *S*

L: Det kan du tro de også gør BlueBell var helt snasket ind i
hundesavl da vi kom igen *G*

>Blue Bell er godt nok vokset siden jeg sidst har set billeder af hende

L: Det skulle hun jo også helst *G* Hun er knap 8 mdr nu og vejer 3
kg.

>Hun ser jo rigtig nydelig ud

L: Tak Jeg syns også hun er blevet en køn pige

Knus, Louise