Kan det passe !!!
Fra : Doris

Dato : 12-07-03 23:40

Kan det passe at det kun er på Sjælland eller Fyn, folk er så hjælpsomme,
når det drejer sig om at redde nogle killinger. Se tråd under " Hjælp
søges." Eller er der nogen der ved om man kan sende dem med et tog eller
bus ?
Doris.

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 12-07-03 23:52

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> når det drejer sig om at redde nogle killinger. Se tråd under " Hjælp
> søges." Eller er der nogen der ved om man kan sende dem med et tog eller

Jeg tror, folk generelt er lige hjælpsomme uanset bopæl.

Det er ikke mere end ca. 4 timer siden, du skrev din efterlysning og... det
er lørdag aften, hvor mange nok bruger deres tid sammen med familien og ikke
foran pc-skærmen. Det tror jeg måske kan være grunden til, at ingen har
reageret... endnu.

Så - med lidt tålmodighed er det slet ikke umuligt, at der er hjælp at hente
derude et sted

Jeg ønsker dig i hvert fald alt mulig held og lykke.

--
Lise-Lotte Gerding / Lotte-mor
http://coco.gerding.dk

Fra : Doris

Dato : 12-07-03 23:59

Tak skal du have, det er nok mig der er mere bange for at mandagen rykker
for hurtigt frem.

Fra : Lise-Lotte Gerding

Dato : 13-07-03 00:06

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in message
> Tak skal du have, det er nok mig der er mere bange for at mandagen rykker
> for hurtigt frem.

Fuldt ud forståeligt.
Jeg kom også bare med en mulig teoretisk forklaring på, hvorfor ingen havde
reageret ... endnu

Krydser fingre for at hjælpen er undervejs i løbet af morgendagen.

Fra : Kate

Dato : 13-07-03 07:18

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> wrote in

> Kan det passe at det kun er på Sjælland eller Fyn, folk er så
> hjælpsomme,

Det håber jeg da ikke. Men som Lise-Lotte skriver så er det lørdag
aften, nu søndag morgen. Det er ikke sikkert folk er stået op endnu.

Men det kan jo også skyldes at ingen har mulighed for at køre, men jeg
håber bestemt at der kommer nogen og hjælper jer, så killingerne ikke
skal aflives.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 13-07-03 13:02

> [...]
> når det drejer sig om at redde nogle killinger. Se tråd under " Hjælp
> søges." Eller er der nogen der ved om man kan sende dem med et tog eller

Jeg ville gerne hjælpe, men har desværre ingen bil... Så det er altså ikke
fordi jeg er Jyde jeg ikke vil hjælpe!
Tror også at ferie-tiden har meget at sige...!

Rinnie

Fra : Jie

Dato : 13-07-03 16:04

> [...]
> når det drejer sig om at redde nogle killinger. Se tråd under " Hjælp
> søges." Eller er der nogen der ved om man kan sende dem med et tog eller

Løsning er fundet :)

-Jie

Fra : Kate

Dato : 13-07-03 20:41

"Jie" <postmaster@jie.dk> wrote in

> Løsning er fundet :)

Fortæl fortæl

Fra : Doris

Dato : 13-07-03 21:40

Jow., Jane skal til Hvide Sande på fredag og så blev vi enige om at mødes i
Ribe og så får jeg killingerne der og håber så bare alt det bedste for dem
herude på landet i vores eget paradis ;)

Fra : Kate

Dato : 14-07-03 20:40

> Jow., Jane skal til Hvide Sande på fredag og så blev vi enige om
> at mødes i Ribe og så får jeg killingerne der og håber så bare alt
> det bedste for dem herude på landet i vores eget paradis ;)

Skønt at der fandtes en løsning. held og lykke med misserne.

Fra : Doris

Dato : 14-07-03 20:56

Hej Kate.
Har du ikke fået min mail ? :((