Iiihhh, det er spændende :-)
Fra : Louise Viborg

Dato : 11-07-03 22:16

Imorgen skal vi ud til Birgitte & Sten og se vores nye dreng, True
Trust Key Word, for første gang Det bliver spændende, og vi glæder
os også meget til at se Gonzo's forældre igen. Specielt Gonzo's far
har jo et helt specielt plads i vores hjerter

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-07-03 22:43

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> [...]
> os også meget til at se Gonzo's forældre igen. Specielt Gonzo's far
> har jo et helt specielt plads i vores hjerter

Husk nu at tage en del hård hud med på hænderne, så i ikke får
nussevabler deroppe *GG*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-07-03 07:32

Hej Henrik!
Årrh pyt hvis vi gjorde! Det er det hele værd

Fra : Helle

Dato : 11-07-03 23:18

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> wrote in message
> [...]
> os også meget til at se Gonzo's forældre igen. Specielt Gonzo's far
> har jo et helt specielt plads i vores hjerter

Birgitte? jeg er svært bange for at du må holde Louise på afstand for ellers
ser du nok ikke mere til din Key Word *g*
Jeg tror du må tøjre Louise til en pæl så hun ikke tager Key Word med hjem i
morgen. hæhæ
Ej spøg til side - lækker mis og jeg forstår godt at Louise glæææææder sig.

God tur.

Mvh. Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-07-03 07:32

Hej Helle!
Altså, du ved jo godt at man ikke altid skal tro det værste om folk,
ik' *G*

Knus, Louise

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-07-03 10:32

Idag har vi været ude hos Sten & Birgitte og hilse på vores nye dreng,
True Trust Key Word. Øj, hvor er han lækker! Mums, siger jeg bare
En lille basse med krudt i røven
Vi fik også hlst på Gonzo's mor og far. Dejligt at se Journey igen,
som har fået lidt "former" siden sidst (det var pænt sagt, ik,
Birgtte...thihi). Men smuk og dejlig er han, og han vil altid have et
specielt plads i vores hjerter, også selvom vi ikke endte med en
drømmekat efter ham, somv i har ønsket os i mange år.
Nå, men vi glæder os helt utroligt til at få Key Word hjem,
forhåbentlig om en måneds tid, hvis Birgitte giver slip på ham *G*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-07-03 11:51

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> writes:

> Idag har vi været ude hos Sten & Birgitte og hilse på vores nye dreng,
> True Trust Key Word. Øj, hvor er han lækker! Mums, siger jeg bare

Ja, han er nok ikke den værste at flytte sammen med *S*
Husker stadig da jeg var der, wow havde jeg en meget stor bil og en
rigtig god historie så Birgitte & Steen lå flade af grin og ikke kunne
opdage at jeg misnappede hele flokken, ville der være meget meget
stille deroppe *GG*

> Nå, men vi glæder os helt utroligt til at få Key Word hjem,
> forhåbentlig om en måneds tid, hvis Birgitte giver slip på ham *G*

Jow, mon ikke at hun gør det, i må jo være "godkendt" siden i fik ham
tilbudt..*S* Men kan da godt se at det er svært at give slip på
mitterne, når de er klar til at flytte hjemmefra ;-/

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-07-03 13:13

On 13 Jul 2003 12:51:08 +0200, Henrik Pedersen <misbams@edb.invalid>
wrote:

> [...]
>rigtig god historie så Birgitte & Steen lå flade af grin og ikke kunne
>opdage at jeg misnappede hele flokken, ville der være meget meget

L: Kender det godt Jeg var goddt nok også meget tæt på at tage Key
Words blå bror (som jeg IKKE må kalde Georg *G*) med hjem For
f..... da hvor er han kær! Han havde bare det dejligste udtryk og så
lå han og sov hos mig et par timer. SÅ er man da solgt

>Jow, mon ikke at hun gør det, i må jo være "godkendt" siden i fik ham
>tilbudt..*S* Men kan da godt se at det er svært at give slip på
>mitterne, når de er klar til at flytte hjemmefra ;-/

L: Ellers så kommer vi og katnapper ham *G*

Fra : Birgitte

Dato : 13-07-03 13:40

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nå, men vi glæder os helt utroligt til at få Key Word hjem,
> forhåbentlig om en måneds tid, hvis Birgitte giver slip på ham *G*

Former????? Journey ligner da bare en "tønde", som er hans nye kælenavn *G*
Dejligt, at I begge synes som jeg, at Key Word er lækker,- jeg ved, at I nok
skal finde en lige så stor plads I Jeres hjerte til denne skønne dreng.
Knus fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-07-03 15:04

On Sun, 13 Jul 2003 14:40:10 +0200, "Birgitte" <birgitte@truetrust.dk>
wrote:

> [...]
>skal finde en lige så stor plads I Jeres hjerte til denne skønne dreng.

L: Nåh ja, men jeg forulemper ikke andres katte, ved du nok Og som
jeg sagde til Journey var han stadig ligeså smuk som han altid har
været, og det ved han iøvrigt også godt selv

Fra : Birgitte

Dato : 13-07-03 13:37

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> morgen. hæhæ
> Ej spøg til side - lækker mis og jeg forstår godt at Louise glæææææder

Hej Helle
-Ja det var svært at holde på Key Word *G* men det lykkes
Værst var det dog, at Louise forelskede sig i nok en han,- nemlig King
George, som er blå nonagouti,- men men men.... tror nu nok de får nok i Key
Word.
Key er utrolig lækker,- værst er dog, at han selv ved det *G*
Louise og Jacob syntes godt nok, at Journey som er far til Gonzo,- havde
fået "former" tøndeform
Han sprang lige i favnen af Louise,- som uheldigvis havde en lille sød hvid
top på,- efter Journeys besøg i favnen,- var den fyldt med fodspor efter
Journey.
Så man kan da godt sige hun fik et lille minde med hjem *S*
Missekram Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-07-03 15:08

On Sun, 13 Jul 2003 14:37:24 +0200, "Birgitte" <birgitte@truetrust.dk>
wrote:

>-Ja det var svært at holde på Key Word *G* men det lykkes

L: Ja, det lykkedes meget godt! O gjeg tror Key Word synes jeg var
skide irriterende fordi jeg hele tiden skulle pille-rode-rage

>Værst var det dog, at Louise forelskede sig i nok en han,- nemlig King
>George, som er blå nonagouti,- men men men.... tror nu nok de får nok i Key
>Word.

L: Jeg vil heller ik have en kat der hedder Georg *G*

>Key er utrolig lækker,- værst er dog, at han selv ved det *G*

L: Jo tark *G*

> [...]
>Journey.
>Så man kan da godt sige hun fik et lille minde med hjem *S*

L: Hehe...det gik da mere ud over mine hvide bukser *G*