En feriehilsen fra Sven
Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 11-07-03 22:11

Hej allesammen

Jeg hedder Sven og er for tiden på ferie på landet. Det tog mig lidt tid at
komme mig over chokket, først bliver man "hældt" i en transportkasse (hæ,
den enste måde de får mig i) og så i BIL bagefter. Jeg hylede og skreg, for
jeg havde luret dem, ugen før havde de lavet samme nummer, vi skulle besøge
et par killinger på 8 mdr, og jeg er en herre i min bedste alder. Jeg vidste
bare at denne gang skulle jeg blive, oh skræk.

Nå, de var nu meget søde, de var vist lidt benovede over min flotte pels
(NFO, lille men....) og de er bare et par langlemmede teenagere af noget de
kalder MCO...??? Okay, de er store, men jeg ignorerede dem bare. De første
dage måtte jeg undersøge om deres "slaver" nu gjorde rent under sengen, de
kunne nu godt fjerne nogle af de klasser der står der, man kan blive så
overrasket når der pludselig er en der snuser en i r.....! Nå, de havde en
løbegård vidste jeg fra første besøg, så den måtte jeg se nærmere på, tænk
solen skinner også på landet, dejligt! - Men der er nogle store ting, heste
tror jeg de hedder, bag hækken, kors hvor de stønner, de skulle lade være
med at løbe så stærkt skulle de. Hoste har de vist osse, de lyder
besynderligt nogle gange.

Nå, det er nu meget sjovt, de har faktisk ret meget plads, når først man
kommer udfra sengen, altså! Jeg har entre og badeværelse som mit område, der
må de "små" ikke komme, så lidt fred har jeg da. Men resten af huset, de har
nogle gode vinduer at kigge ud af, der er både duer, fluer og andet flyvende
kryb at kigge på. Er man heldig kommer der andre katte og harer forbi. Jeg
har også fundet ud af at de har noget rigtig lækkert grus i deres
kattebakker, så jeg bruger slet ikke mit mere... det er hårdt at holde sig
hele natten ,men jeg vil nu helst bruge deres, så når døren åbnes er det
ikke lige mad jeg har i tankerne mere. Jeg vil altså ikke have røde poter
fra mit eget grus mere, så jeg holder mig.. De spiser heller ikke Whiskas på
dåse, nej , de får sådan nogle lækre poser, man får en hel, mand!!!!! De har
også radiatorsenge, fedt, der kan man godt flyde hele dagen, medmindre tøsen
opdager en, så skruer hun sig op, det ka´ hun ikke li´, hun tror vist det er
hendes!

Nu har jeg hørt, at jeg snart skal hjem, så nu er jeg lidt kry. Jeg farer
hele huset rundt, deler potedask ud til højre og venstre. Jeg tør godt, for
inden "kyllingerne" tør tage kampen op er jeg hjemme igen...Jeg skal hjem på
mandag, og tænk jeg får garanteret kæl og kram og ikke mindst lækkerier, alt
dette bare fordi mine slaver har dårlig samvittighed. Jeg har ikke tænkt mig
at sige at jeg egentlig har haft det rigtig godt, de har godt af at have det
skidt har de. Jeg tilgiver dem nok efter et par timer, men de skal lige
stege lidt først....

Mange hilsner fra
Sven

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-07-03 22:42

"Pia J/Kurt K" <pbkk@tcdadsl.dk> writes:

> Hej allesammen

mIauu Sven

> [...]
> et par killinger på 8 mdr, og jeg er en herre i min bedste alder. Jeg vidste
> bare at denne gang skulle jeg blive, oh skræk.

Det var jo slet ikke så slemt alligevel hva *spinn*
Måske du kan få dine ferieslaver til at overtale dine hverdagsslaver
til at ændre lidt på mad og grus, jeg mener god mad og godt grus i
bakken er nr 1... Så har man ligesom overskud til at opdrage sig til
resten *fniz*

> [...]
> skidt har de. Jeg tilgiver dem nok efter et par timer, men de skal lige

Det er også det helt rigtige at gøre, bare giv dem en kold skulder
mindst 2 - 3 timer, mens du snuser dig gennem huset. Der er ikke noget
bedre end når man kan give slaver dårlig samvittighed for det ender
som regel i guf og nusseture...*spinn*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa