pc brevkasse
Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-07-03 19:29

årh skidt i skal ikke vente så den kommer her..

Kære pc-brevkasse
"Sidste pr opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede,
at det nye program straks begyndte at lægge op til børn og det tog en
masse tid og brugte en masse ressourcer. Og dette fænomen stod der
ikke noget om i produktomtalen af softwaren. Oven i købet så
installerer Kone 1.0 sig selv i alle programmer og dukker op, når jeg
starter computeren op og det overvåger alle mine
aktiviteter. Programmer såsom Pokeraften 10.3, Drukfester 2.5 og
Søndagsfodbold 5.0 virker ikke mere og får systemet til at gå ned, når
jeg vælger dem. Det er umuligt for mig at holde Kone 1.0 i baggrunden,
mens jeg forsøger at bruge nogle af mine yndlignsprogrammer. Jeg
overvejer at gå tilbage til Kæreste 7.0, men jeg kan ikke engang
afinstallere Kone 1.0. Kan i hjælpe mig ?" På forhånd tak - men
ulykkelig.
Med venlig hilsen Bill

Kære Bill
Det er et meget almindeligt problem, som mange mænd klager over, men
det skyldes hovedsagelig en misforståelse. Der er mange mænd, der
opgraderer fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0. idet de tror, at Kone 1.0
hovedsagelig er et nytte- og underholdningsprogram. Men Kone 1.0 er et
styresystem og er designet af skaberen til at styre alt. Der er
umuligt at fjerne Kone 1.0, når det først er installeret og vende
tilbage til kæreste 7.0. Der er nogle, der har prøvet at installere
Kæreste 8.0 eller Kone 2.0., men de endte med at få flere problemer
end de havde med Kone 1.0. Vi anbefaler at du beholder Kone 1.0. og
får det bedste ud af situationen. Du kan evt læse hele kapitel 6 i din
manual Almindelige Partnerskabs Fejl. Du må påtage dig hele ansvaret
for fejl og problemer der opstår lige meget hvad de skyldes. Det
bedste du kan gøre er, at skrive .\UNDSKYLD. I alle tilfælde må du
undgå at bruge Escape-tasten for du vil alligevel være nødt til at
bruge kommandoen UNDSKYLD før styresystemet vendrer tilbage til
normal. Systemet vil køre perfekt så længe du tager hele ansvaret for
alle Almindelige Partnerskabs Fejl. Kone 1.0 er et storartet program,
men det kræver en høj grad af vedligeholdelse. Du kan overveje at købe
mere software for at forbedre ydeevnen af Kone 1.0. Vi anbefaler
Blomster 2.1 og Chokolade 5.0. Men du må under ingen omstændigheder
installere Sekretær i Mini Skørt 3.3. Dette program understøttes ikke
af Kone 1.0. og vil sandsynligvis forårsage ubodelig skade på
styresystemet Kone 1.0.
Mvh Brevkasseredaktøren
--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Dan Mortensen

Dato : 11-07-03 19:50

Henrik Pedersen wrote:
> årh skidt i skal ikke vente så den kommer her..

Kanariefugl sælges

/DM

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 11-07-03 19:50

In article <m2u19sx6hn.fsf@henrik.misbamsen.dk>, Henrik Pedersen
<misbams@edb.invalid> wrote:

> Kære pc-brevkasse
> "Sidste pr opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0

Tak Henrik, det var selvfølgelig den... godt at du husker bedre end jeg
Men Lenes lignede nu også en hel del, synes jeg
PS Klap styresystemet Anastacia 1.0 fra mig - så snakker vi da stadig
lidt katte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-07-03 20:49

Ann Rudbeck <webmaster@FJERNESsiamis.com> writes:

> Tak Henrik, det var selvfølgelig den... godt at du husker bedre end jeg
> Men Lenes lignede nu også en hel del, synes jeg

Ja de er ret ens men alligevel...

> PS Klap styresystemet Anastacia 1.0 fra mig - så snakker vi da stadig
> lidt katte

Er hermed gjort skal sende spinn tilbage

Fra : Lene Vang

Dato : 11-07-03 20:07

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev i en meddelelse
> årh skidt i skal ikke vente så den kommer her..

ihhhhh totalt griner, du kommer virkelig med nogle guldklumper :)

hilsen
Lene

Fra : Charlotte

Dato : 11-07-03 23:50

On 11/07/03 20:28, in article m2u19sx6hn.fsf@henrik.misbamsen.dk, "Henrik
Pedersen" <misbams@edb.invalid> wrote:

> årh skidt i skal ikke vente så den kommer her..
>
> Kære pc-brevkasse
.....<snip>

*GGGGGGGGGGGGG*

Er flad af grin, hvor er den sjov!

Knus

Charlotte
--

Kattepasning: http://miver-service.siamis.com
Bøger & børnetøj: http://www.petit.onlinesalg.dk

Fra : Kurt Henningsen

Dato : 13-07-03 01:04

> [...]
> "Sidste pr opgraderede jeg fra Kæreste 7.0 til Kone 1.0 og bemærkede,
> at det nye program straks begyndte at lægge op til børn og det tog en
osv.

Hvor er det dog en vidunderlig tolorent NG vi har her.
I mange andre NG'er som jeg frekventerer er der altid en superkværulant, der
straks når enmet er lidt OT sender et meget surt fordømmende indlæg.
Men denne her gruppe, som jo er alletiders findes heldigvis ingen

I Newsgroup: dk.admin.netikette hat man undersøgt hvilke personer,
der er mest kværulerende. I nedenstående indlæg ses resultatatet.

venlig hilsen
Kurt