baggårds killinger
Fra : Willi Rouainia

Dato : 11-07-03 08:15

Hej med jer alle

jeg har set 2 killinger som holder til i vores gård
de er ufattelig tynde, de er bare søde

jeg synes det er så syndt for dem,
jeg kan desværre ikke tage dem til mig, da min anden kat (Mickey) gik helt
amok
sidst vi prøvede at anskaffe os en killing mere

er det forkert af mig og fodre dem lidt i ny og næ ?
er der slet ingen som vil afhente dem, det skal siges at gården ligger lige
ud til vesterbrogade,(kbh) er bange for de biver kørt ned

--
Venlig Hilsen/Best Regards

Willi Rouainia

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-07-03 08:40

Hej Willi

Prøv at kontakte Kattens Værn 38 88 12 00
man-torsdag kl. 10 -13

eller Dyrenes Beskyttelse eller Dyrets Værn 44 94 66 95

Det er vigtigt at der bliver taget hånd om dem inden at
de bliver kønsmodne og sætter endnu flere uønskede
killinger til verden.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***