Hindbærmilkshake!
Fra : Britta Larsen

Dato : 10-07-03 22:02

Ja det er blevet det nye hint her i huset hos Billy, han begyndte sågar at
prøve på at drikke af mit sugerør for at smage ;) så han fik lige lidt i en
skål ved siden af ;) Og det sluprede han i sig med stor velbehag.

Det er nu nogle underlige vaner de katte har :)

Et andet spørgsmål nu vi er i gang, hvor langtid går der efter en hankat er
blevet kasteret til at hans homoner falder NED ;) vi skal lige en tur på
camping og så skal han kasteres.

Hilsen

--
Britta Larsen
--

www.smilly.dk

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-07-03 22:46

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> writes:

> [...]
> skål ved siden af ;) Og det sluprede han i sig med stor velbehag.
>
> Det er nu nogle underlige vaner de katte har :)

*fniz*

> Et andet spørgsmål nu vi er i gang, hvor langtid går der efter en hankat er
> blevet kasteret til at hans homoner falder NED ;) vi skal lige en tur på
> camping og så skal han kasteres.

Tjae, baseret på andres erfaringer ca 30 dage, men det kan svinge en
del alt efter hvor fertil han er...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Britta Larsen

Dato : 11-07-03 06:29

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> skrev:

> Tjae, baseret på andres erfaringer ca 30 dage, men det kan svinge en
> del alt efter hvor fertil han er...

Han er vel ca1½ år vil jeg skyde på.

Hilsen

Britta Larsen

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-07-03 11:38

> Han er vel ca1½ år vil jeg skyde på.

Jeg tænkte mere på om han er som en teenagedreng som er på højden af
puperteten (lidt dårlig sammenligning), men der er stor forskel på hvor
fertile hankatte er, nogen kan ikke tænke på mad og magres ind, fordi
alt tiden går med at tænke på hunkatte og andre tænker først på
hunkatte når de lugter en.

Men hvis han spiser normalt og ikke render rundt med "sovekammerøjne"
hele tiden vil jeg sige ca 30 dage, før hans hormoner er ude af kroppen...

Fra : Kate

Dato : 12-07-03 08:05

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> wrote in

> Ja det er blevet det nye hint her i huset hos Billy, han begyndte
> sågar at

Ja, de _er_ altså skøre, de kræ
Sofie ææælskede ymer, yoghurt, ja, alt der bare mindede om noget der
kom fra en ko dog blev hun noget underlig i ansigtet en dag hun fik
lov at slikke resten af min tallerken med cultura med passionsfrugt.
Jeg var løbet tør for alm. yoghurt og hun _ville_ ha' når jeg skulle
ha'

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar