Ø.K. menu og sidste udkald!
Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 10-07-03 20:46

Så langt, så godt

Østjydsk Kattetræf (Ø.K.) ser indtil videre sådan ud:

Vi mødes her hos mig til frokost kl. 13 (mail privat for adresse eller søg
www.krak.dk -der er kun én med mit navn i hele verden!

Menuen består af:
Porretærte (Katrine)
Kartoffelsalat (Tina)
Frikadeller eller pølser (desværre ser vejrudsigten ikke grill-agtig ud)
(Nina)
Mørbrad m. fyld (Niels)
- så ordner jeg noget grøn salat + flutes

Kaf'tid:
Kage! (Niels og Dorthe)
Frugt (undertegnede)
- måske nogle vil tage lidt slik med? (Katrine, var det noget ...du blev
jo vældig populær hos den yngre del af familien sidste år *G*)

Vi bliver 8 i alt, idet jeg tillader mig at medregne min kære Hr. husbond
samt husets øøndige datter på 2 år, de kan nemlig også godt spise noget!

MEN ! der er naturligvis stadig mulighed for sidste-øjeblikstilmeldinger. Så
kom ud af busken, hvis der er flere, der kunne have lyst til at kigge ind

MVH Mette, Albert, Alladin, Emse, Kina og Rosinen, der alle glæder sig til
lørdag

Fra : Katrine Nederby

Dato : 10-07-03 21:48

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> - måske nogle vil tage lidt slik med? (Katrine, var det noget ...du
blev
> jo vældig populær hos den yngre del af familien sidste år *G*)

Hi hi...hvis Ronja er lige så underholdende denne gang, kan der sikkert godt
falde lidt af Jeg køber slik og tager med

Katrine

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 11-07-03 01:09

> [...]

> MVH Mette, Albert, Alladin, Emse, Kina og Rosinen, der alle glæder sig til

Tager vi egne drikkevarer med eller skal der aftales noget der - jeg drikker
kun vand så det er ikke noget problem

Hilsen Tina - der også glæder mig til på lørdag

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 11-07-03 10:20

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f0e0035$0$13182>

> Tager vi egne drikkevarer med eller skal der aftales noget der - jeg
drikker
> kun vand så det er ikke noget problem
>
> Hilsen Tina - der også glæder mig til på lørdag

Oh-oh, så langt havde jeg ikke tænkt! Altså, te og kaffe har jeg
naturligvis. I er velkomne til selv at medbringe, ellers har jeg da et lille
lager af sodavand eller en enkelt pilsner, hvis nogen glemmer/ikke ser denne
besked. Og postevand kan jeg i hvert fald klare!

MVH Mette, -der er ved at danne sig et overblik over, hvad _husbonden_ skal
ordne af rengøring i aften (man er vel megatvillingehøjgravid