Kørelejlighed til udstilling tilbydes
Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 10-07-03 11:47

Hej gruppe

Jeg ved ikke om jeg må dette her ? så hvis det ikke er tilladt så gør mig
lige opmærksom på det og så sletter jeg bare indlæget

Grunden til posten her er såmænd bare at jeg ville tilbyde kørelejlighed til
en uden bil. Jeg skal både til Taastrup og Hørve og har altså plads til en
eksta person (måske 2 hvis vi sidder lidt tæt ) Og 2 katte.

Jeg kører fra Valby af.

Hilsen Randi

Hjemmeside: www.DK-Skindbjerg.dk
E-mail: Norsk-Skovkat@DK-Skindbjerg.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-07-03 12:07

On 10/07/03 12:47, in article bejg80$paq$1@sunsite.dk, "Randi Skindbjerg
Kristensen" <norsk-skovkat@dk-skindbjerg.dk> wrote:

> [...]
> en uden bil. Jeg skal både til Taastrup og Hørve og har altså plads til en
> eksta person (måske 2 hvis vi sidder lidt tæt ) Og 2 katte.

Hvornår er der udstilling i Hørve?? Er det udstillingen i Gevninge
(v/Roskilde), der er flyttet til Hørve?
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Grit Wessel

Dato : 10-07-03 12:16

> Hvornår er der udstilling i Hørve?? Er det udstillingen i Gevninge
> (v/Roskilde), der er flyttet til Hørve?
> Mvh Camilla

Nej, det er Racekattens Helsingør-udstilling, der er flyttet til Hørve.
Gevninge-udstillingen ligger stadig i Gevninge.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-07-03 12:31

On 10/07/03 13:15, in article bejhnq$6ub$1@sunsite.dk, "Grit Wessel"
<ng@dk-ginkgo.dk> wrote:

> Nej, det er Racekattens Helsingør-udstilling, der er flyttet til Hørve.
> Gevninge-udstillingen ligger stadig i Gevninge.
>
> MVH Grit

Det kan jeg da godt se... Selvom jeg ikke forstår det flyt - Helsingør er da
et bedre sted at holde udstiling end Hørve, som er langt ude på landet...
Mvh Camilla

Fra : Majer

Dato : 10-07-03 14:51

Camilla Baird wrote:
> Det kan jeg da godt se... Selvom jeg ikke forstår det flyt -
> Helsingør er da et bedre sted at holde udstiling end Hørve,
> som er langt ude på landet... Mvh Camilla

Hej Camilla!!

Jeg er helt enig og drøn ærgelig over at det er flyttet væk fra Helsingør.
Hele min svigerfamilie bor i Helsingør, og de havde allerede booked dagen
til at skulle på udstillings-kik. Men det bliver ikke til noget nu *suk*...
Er der nogen der ved hvorfor det er flyttet??

Mange hilsner fra
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 10-07-03 21:23

"Majer @majer.dk-fjern>" <majbritt<FJERN> skrev...
> [...]
*suk*...
> Er der nogen der ved hvorfor det er flyttet??

Ja, fordi Helsingør hallen vist ikke var ledig den dato + at den er meget
dyr i forhold til Hørve...

Mvh. Camilla

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 10-07-03 16:04

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
da
> et bedre sted at holde udstiling end Hørve, som er langt ude på landet...

Hej Camilla

Det er da ikke langt ude på landet, vi er da nogle der bor herude
)))))) - så vi er glade, endelig skal vi ikke køre så langt!!!
Landet eller byen, tjahhhh, der kører da tog ..........også hele
vejen.(smil)

Hilsen
Pia BJ

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-07-03 20:10

On 10/07/03 17:04, in article 3f0d8069$0$5151$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Pia J/Kurt K" <pbkk@tcdadsl.dk> wrote:

> [...]
> )))))) - så vi er glade, endelig skal vi ikke køre så langt!!!
> Landet eller byen, tjahhhh, der kører da tog ..........også hele

Jeg har selv boet I Fårevejle/Højby/Holbæk - det *er* langt ude på landet
Der er meget smukt - det er et skønt område - men "Ohio Expressen" er et
bumletog
Mvh Camilla

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 10-07-03 12:14

> Hvornår er der udstilling i Hørve?? Er det udstillingen i Gevninge
> (v/Roskilde), der er flyttet til Hørve?
> Mvh Camilla

Racekatten holder udstilling i Høvre den 21/9-03 (i følge deres hjemmeside)

Randi

Fra : Camilla Baird

Dato : 10-07-03 12:30

On 10/07/03 13:13, in article bejhp6$754$1@sunsite.dk, "Randi Skindbjerg

> Racekatten holder udstilling i Høvre den 21/9-03 (i følge deres hjemmeside)
>
> Randi

OK - tak
Mvh Camilla