Perser i snor?
Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 10-07-03 10:38

Hej

Nu er Misser ved at falde til, den er stadig lidt bange for hunden men er
ved at finde ud af at den ikke gør noget.
Den er begyndt at forfølge os, og i nat da jeg ville lukke døren til
soveværelset maivede den og krasede på døren. Den fik lov at komme ind og
den har larmet i leg og skubbet til mig hele natten. Der var jeg klar til at
sælge den, men efter jeg er kommet op vil jeg selvfølgelig ikke.

Nå har lige to spørgsmål

1. kan katten sove i stuen når hunden sover i sengen? Er det synd eller er
katten ligeglad når den har vænnet sig til det?

2. Har en Perser ingen træng til at komme ud? Kan man lukke den ud i haven,
som er indhegnet pga hunden?
Og kan man gå tur med den i snor eller vil den så først føle træng til at
løbe ude selv?

Venlig hilsen Vibeke

Fra : KatjaStrofen

Dato : 10-07-03 11:02

"Jacob Nordestgaard" <jnordestgaard@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nå har lige to spørgsmål
>
> 1. kan katten sove i stuen når hunden sover i sengen? Er det synd eller er
> katten ligeglad når den har vænnet sig til det?

Synd ? - altså for mig at se er det da ikke synd for katten.. Desuden skal
hundens nysgerrighed over dette lille nye pus jo lige lægge sig. - så ender
det nok langsomt med i sover med begge dyr i sengen. - og jeg håber da det
er en lille hund i har med oppe i sengen *GGG*

> 2. Har en Perser ingen træng til at komme ud?

Jow den vil da også gerne ud :)

Kan man lukke den ud i haven,
> som er indhegnet pga hunden?
Altså det kommer jo an på hvordan den er indhegnet... - altså om katten kan
komme igennem indhegningen.

> Og kan man gå tur med den i snor eller vil den så først føle træng til at
> løbe ude selv?

Hvis i vil have en inde/ude kat.. så synes jeg bestemt det er en god ide, at
introducere jeres have på den måde :)

> Venlig hilsen Vibeke

Mvh Katja

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 10-07-03 12:09

det er en lille hund.
hunden sover pænt selvom katten er der, det er mig der ikke kan sove. så vil
gerne den er i stuen om natten.
vi vil sætte hønse tråd op af vores hæk. hækkken er ca 80. er det nok. vil
det prøve at kravle over el gør en perser ikke det?