har lige hentet kat
Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 08-07-03 20:51

Hej

Da min kæreste kom hjem fra arbejde kom han hjem med den lille perser
killing. Hunden er lidt ivrig. hvordan sover katten bedst i nat. vi har
tænkt på at lade den sove i transport kassen ved siden af sengen? Så ligger
den trygt for hunden og så ved vi hvor vi har den. Er dette en god ide.

Venlig hilsen Vibeke

Fra : KatjaStrofen

Dato : 08-07-03 20:55

"Jacob Nordestgaard" <jnordestgaard@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Da min kæreste kom hjem fra arbejde kom han hjem med den lille perser
> killing.

Tillykke.. med det lille pus.. et super godt valg af race.. :)

> Venlig hilsen Vibeke

Mvh

KatjaStrofen

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 08-07-03 21:43

> [...]
ligger
> den trygt for hunden og så ved vi hvor vi har den. Er dette en god ide.

HEj Vibeke

Tillykke med mislingen!
Det med transportkassen er nok ikke en super idé... Hvad nu hvis den skal
tisse eller lave?
Jeg ville nok ta' og stille noget mislingen kan komme ind og ud af, men som
hunden ikke kan.

Held og lykke med den!

Rinnie

--
Flatcoats: Ciko (250692) Balto (170602) og Jenna (050403)
Golden: Chili (160796)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-07-03 22:22

Jacob Nordestgaard wrote:
> [...]
> har tænkt på at lade den sove i transport kassen ved siden af sengen?
> Så ligger den trygt for hunden og så ved vi hvor vi har den. Er dette

jeg synes det ville være en ide at lade mislingen have transportkassen som
base/hule, men ellers lade den være på et begrænset område, evt soveværelset
sammen med jer..... under ingen omstændigheder synes jeg det er en god ide
at lukke den inde i transportkassen ( det er ihvertfald sådan jeg forstår
jeres indlæg??) hele natten..... dels fordi killingen sansyneligvis er vågen
i løbet af natten og gerne vil på opdagelse mens i andre sover, og dels
fordi den jo stadig er en baby som skal tisse om natten.....

hvis hunden kan klare det, vil det nok være en ide at holde den isoleret fra
katten i nat ihvertfald..... og ellers lade den vide at den skal behandle
det lille kræ ordentligt.....
især hvis hunden er vant til at have sengen for sig selv med jer, kan den gå
hen og blive aggressiv hvis det lille myr kommer op i løbet af natten, og
det kan give uheld....

hvad hedder vidunderet iøvrigt??

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 09-07-03 08:59

Hej

Vores lille misser sov i stuen i nat, hunden havde vi lukket inde i
soveværelset os. Sådan bliver det nok de næste par dage for det gik fint og
misser kaldte ikke på os. Meen senere skal den da også op i sengen til os.

Hunden har klaret det rigtig flot, men når misser kommer frem fra sit skjul
vil hunden gerne snakke og det gider misser ikke endnu.
Skal jeg ikke bare lade misser selv komme hvis den vil snakke og ellers bare
lade den passe sig selv og bestemme tempoet?
Er positiv over at den er så god til at bruge kattebakke og lege. Har aldrig
haft kat før, men med denne lille søde ultot kan jeg da ikke andet end elske
den. Glæder mig til den gider at snakke og ikke behøver at gemme sig.

Kan man godt lære en kat den må være overalt men ikke på bordene?

Ang navnet er stamtavle navnet Yasmin. Det vil jeg gerne den skal hedde,
meen der er vi ikke helt enige endnu. Den kan selvfølgelig også bare hedde
Misser.

Hvis i ar lyst til at se den kan i gå ind på hjemmesiden på
well-done.homepage.dk. (kan ikke lige få den til at vedhæfte filen) Det er
killing nr to.

Venlig hilsen Vibeke