Perser kat
Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 08-07-03 17:45

Hej.
Endelig fandt vi en løsning.

Vi fandt en kat vi begge synes om, og så fik jeg min vilje ang indekat.

Vi vil ha en Perser og har fundet et rigtigt godt sted at købe dem i
Holstebro.

Nu er det så bare med at spare penge sammen. he.

Er der nogen af jeg som har erfaring med Perser og ved om det er den
perfekte og søde legekammerat til vores lille hund?

Venlig Hilsen Vibeke

Fra : Freedom

Dato : 08-07-03 17:54

Hej Vibeke,

Som sådan tror jeg ikke i skal regne med det bliver en legekammerat, jeg har
både hunde og katte, men de leger ikke med hinanden, de ligger sammen og
hygger;) Perseren er en rolig kat som der ikke er meget fut i (ikke i mine)
hvilken hund har i?

Iben

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 08-07-03 18:05

Hej

De behøver heller ikke at lege, bare de er glade for hinanden og nyder
selskabet.
Lyder dejligt de er rolige, så ødelægger de vel heller ikke noget.ej det går
nok.

Vi har en dejlig cav king charles spaniel på snart ti mdr.

Fra : Freedom

Dato : 08-07-03 18:51

Temperamentsmæssigt er jeg jo solgt;)

Held og lykke! Det skal nok blive godt, gider man give dem tid og
introducere dem i et roligt tempo så finder de altid ud af det!

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-07-03 19:20

Jacob Nordestgaard wrote:
> Vi vil ha en Perser og har fundet et rigtigt godt sted at købe dem i
> Holstebro.

perseren er en dejlig race, sålænge man er indstillet på at dække de behov
den nu har ang pelspleje ;)

> Er der nogen af jeg som har erfaring med Perser og ved om det er den
> perfekte og søde legekammerat til vores lille hund?

nu har vi ikke en hund, men vi har tre katte...... vores perserpige er
tydeligvis den mest afslappede af dem, men det sker faktisk ofte også at hun
har sig en omgang "tag fat"fræs med enten vores han(hus)kat, eller vores hun
somali....... hun er også god til at lege med sig selv..... ofte finder hun
bare en bordtennisbold og spiller med sig selv.... hun er faktisk
forbløffende hurtig ;)

jeg har derudover oplevet en flok persere i et hjem hvor der var to hunde af
vidt forskellig race.... mit indtryk er at hvis hunden er en lille vims
overivrig tingest vil katten være mere afvisende, end hvis den er rolig og
gerne tager den tid det nu skal tage.....

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.