Dekatten...?
Fra : Lisbeth Kiel Larsen

Dato : 08-07-03 16:31

Jeg ville lige ind at kigge på www.dekatten.dk - men fik en meddelelse om,
at stedet er blevet lukket...?

Hvad er der dog sket?

Mvh Lisbeth

Fra : Bente Jepsen

Dato : 08-07-03 16:37

"Lisbeth Kiel Larsen" <kielFJERN@DETTEpost.com> skrev i en meddelelse
news:3f0ae3b1$0$13266$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Jeg ville lige ind at kigge på www.dekatten.dk - men fik en meddelelse om,
> at stedet er blevet lukket...?
>
> Hvad er der dog sket?
>
> Mvh Lisbeth

Hej Lisbeth.

Det sædvanlige der sker når der er nogen der bliver for personlige og der så
er nogen der har for meget at skulle have lukket ud, så det ender med at
nogen bliver såret i sidste ende. Jeg forstår godt Helle, men håber hun
lukker stedet op igen, please Helle.

Mange hilsner
Bente

Fra : Lisbeth Kiel Larsen

Dato : 08-07-03 16:42

"Bente Jepsen" <bente.jepsen@antispam.mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3f0ae524$0$2646$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

> [...]

> er nogen der har for meget at skulle have lukket ud, så det ender med at
> nogen bliver såret i sidste ende. Jeg forstår godt Helle, men håber hun

Ja jeg nåede godt at læse lidt af de indlæg - hvor er det dog ærgeligt, at
nogle få personer skal ødelægge sådan et godt sted for alle os andre...

Mvh Lisbeth