precept
Fra : Kari Eiffert

Dato : 08-07-03 16:02

Hejsa.

Jeg håber der er nogen her der kan hjælpe. En jeg kender har fået en prøve
på tørfoderet: Precept Plus Feline adult formula. Og nu vil hendes kat ikke
spise andet. Er der nogen der ved hvor man kan købe det? Vi har ikke kunne
finde det nogen steder på nettet, men måske i har en adresse eller
telefonnummer.

På forhånd tak

Kari

Fra : Morten Skjershede

Dato : 08-07-03 16:37

Det må være fra Iversen Pet Product I Haderslev
telf nr: 70228080
Vi bruger selv Precept, både til killinger og voksne.

Mvh/ Morten
www.dk-yeoman.dk
Opdræt af Cornish Rex

Fra : Kari Eiffert

Dato : 08-07-03 17:57

> Det må være fra Iversen Pet Product I Haderslev
> telf nr: 70228080
> Vi bruger selv Precept, både til killinger og voksne.

Hejsa.

Vi har været inde på deres hjemmeside at kigge, men vi kunne ikke finde lige
den slags, som vi fik en prøve af på udstillingen. Men jeg vil fortælle
hende om dem, og så må hun jo ringe og spørge. Det kunne jo være at de har
noget der ikke er på hjemmesiden

MVH Kari