Kan ikke finde kattesiderne
Fra : Farmor Alice

Dato : 07-07-03 08:48

Hej
Jeg har før haft nogle sider i foretrukne om hvor man kunne sætte sine
killinger til salg, men jeg kan ikke finde det igen, kan nogen give et bud
vil jeg blive glad.

--
Mange hilsner
Alice

Fra : Dan Mortensen

Dato : 07-07-03 08:59

Hej Alice
Jeg har lavet en dyreside www.sollok.dk/buller
hvor man gratis kan få en annonce på hvis man vil sælge sine hunde/katte
eller hva dyr det drejer sig om

Man skal bare skrive en annonce til mig, med det der skal stå samt et lille
billede evt. og sende det til dyr@sollok.dk

HIlsen Marianne
P.s. nu ved jeg så ikke lige om det er den side du leder efter

Fra : DK-Pisik

Dato : 07-07-03 09:27

<klip>
[...]

Jeg ved ikk om det er nogen af disse links du søger
www.dba.dk
www.gulgratis.dk
www.papkassen.dk
www.loppemarked.i.dk