Transport af killinger Nordsjælland - Kold~
Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 07-07-03 08:44

Som i kan se i tråden "jeg er bare så vred !!!!!" (
news:3f088ae7$0$48906$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk )
så er der 4 stk. uønskede killinger på Sjælland.
Jeg kan ha' de killinger her, men har hverken bil eller noget, så har ikke
mulighed for at hente dem.
Er der nogen fra Sjælland der skal til Jylland i nær fremtid som kan ha' dem
med?

Rinnie

--
Flatcoats: Ciko (250692) Balto (170602) og Jenna (050403)
Golden: Chili (160796)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-07-03 08:46

Rinnie Ilsøe wrote:
> [...]
> ikke mulighed for at hente dem.
> Er der nogen fra Sjælland der skal til Jylland i nær fremtid som kan

jeg har lige svaret i tråden..... kører til Vejen på torsdag ( mor fylder
50) og vil gerne have dem her indtil da....... just say the word....
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 07-07-03 08:52

> jeg har lige svaret i tråden..... kører til Vejen på torsdag ( mor fylder
> 50) og vil gerne have dem her indtil da....... just say the word....
> --
> Knus Sabina

Sabina... Du er en helt!
Jeg synes det lydder som en fin ordning... I hvert fald nok den bedste vi
kan komme på er jeg ret sikker på!
....Så skal jeg nok gi' en kop kaffe!

....og så må jeg ta' diskussionen med manden senere i dag, for uanset hvad
han siger, så tar' jeg dem hjem!... Mon ikke den kan reddes ved at jeg
køber et eller andet drenge-legetøj til ham? *LOL*

Tillykke med din Mor i øvrigt... Min runder 50 i August...

Rinnie

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-07-03 08:58

Rinnie Ilsøe wrote:
> Sabina... Du er en helt!

ikke en helt, vil jo bare gerne hjælpe.... jeg har vredet min hjerne siden
jeg så det første indlæg på hvordan jeg kunne hjælpe... desværrre var det
ikke en option at tage dem alle og 100%, men for nogle dage er det ikke
noget prob..... ;)

> Jeg synes det lydder som en fin ordning... I hvert fald nok den
> bedste vi kan komme på er jeg ret sikker på!
> ...Så skal jeg nok gi' en kop kaffe!

lyder dejligt.... jeg har ikke nogen konkret tid på hvornår vi kan ankomme,
men jeg forventer afgang herfra omkring middag torsdag, og ankomst ca 2
timer efter......
så mangler vi bare at høre fra henriette......
send mig lige en privat mail, så får du mit mobi-nummer.... også dig,
henriette.....

> ...og så må jeg ta' diskussionen med manden senere i dag, for uanset
> hvad han siger, så tar' jeg dem hjem!... Mon ikke den kan reddes
> ved at jeg køber et eller andet drenge-legetøj til ham? *LOL*

hehe de er så nemme ;) da iøvrigt altid noget at du har ham hjemme og kan
tage snakken med ham*G*

> Tillykke med din Mor i øvrigt... Min runder 50 i August...

tak og i lige måde ;)

Fra : Eva Schmidt

Dato : 07-07-03 12:25

Jeg synes, at det er godt gået af både Rinnie og Sabina!
Så er killingernes liv da reddet, selvom jeg selvfølgelig gerne
havde set, at de var blevet hos deres mor i 4 uger mere!!

Men hvad med mormissen, hvad bliver der af hende?

Vil den, i mine øjne usympatiske mand, ofre en kastrering på
hende, så de ikke havner i samme situation igen?

Personligt havde jeg nok verfet stodderen ud og beholdt kattene,
men sådan er vi jo så forskellige *GG*

mvh Eva

Fra : Pia J

Dato : 07-07-03 12:33

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote in message

> Personligt havde jeg nok verfet stodderen ud og beholdt kattene,
> men sådan er vi jo så forskellige *GG*

Ditto.

:Pia

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-07-03 12:52

On Mon, 7 Jul 2003 13:24:40 +0200, "Eva Schmidt"
<safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote:

>Personligt havde jeg nok verfet stodderen ud og beholdt kattene,
>men sådan er vi jo så forskellige *GG*

L: Enig! Jeg har altid sagt, at hvis en fyr ikke kan med mine katte,
så ryger han Heldigvis er Jakob blevet ligeså kattegal som jeg *G*

Godt gået, Rinnie & Sabina!

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 07-07-03 15:43

Louise Viborg <nospam@shunozahra.dk> skrev i en >
> [...]
katte,
> så ryger han Heldigvis er Jakob blevet ligeså kattegal som

Skønt når man er enige om kærligheden til de dejlige katte!!

Kom lige i tanke om, at min søster for nogle år siden, forærede
en killing til et par, der var på besøg og selv valgte
killingen, som de begge var helt vilde med.
Men, det tog hurtigt slut for hans vedkommende.
Måske syntes han, den fik mere opmærksomhed end han selv, hvem
ved?
I hvertfald ringede den kvindelige part en dag, efter et par
måneder og spurgte, om hun måtte komme tilbage med killingen, for
manden havde sagt, at enten røg den ud, eller også flyttede
han!!!
Af uransaglige årsager valgte hun altså at levere killingen
tilbage, istedet for at bede hans mor om at tage ham retur!
Men måske var hans mor så lykkelig over at være sluppet af med
skroget, at hun ikke var vild med at få ham hjem igen *GG*
Kan i øvrigt slutte med at fortælle, at min søster selvfølgelig
tog killingen tilbage og at den ret hurtigt fik et nyt blivende
hjem!

mvh Eva

Fra : Andreas Holt

Dato : 07-07-03 14:01

In news:3f095772$0$13229$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, Eva Schmidt
wrote:
> Personligt havde jeg nok verfet stodderen ud og beholdt kattene,

Jeg sad lige og håbede, at der var en, der ville sige det

Andreas Holt / Tigereye

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 07-07-03 19:03

http://www.ssqq.com/ssqq/images/cathusband.jpg

Det siger vist alt ...

Knus fra Pia - og Claus som heldigvis godt kan lide katte .. skulle da bare
lige passe .. haha

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Kate

Dato : 07-07-03 21:47

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote in

> Personligt havde jeg nok verfet stodderen ud og beholdt kattene,
> men sådan er vi jo så forskellige *GG*

Lige min tanke

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann K

Dato : 07-07-03 23:58

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote in

> Personligt havde jeg nok verfet stodderen ud og beholdt kattene,
> men sådan er vi jo så forskellige *GG*

Jeg har netop et valgsprog om dette:
"Elsk mig... elsk min kat!"

Mandens svar lyder:
"Elsk mig... elsk min hund!"

Joh - vi kommer fint overens

Mvh Ann

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-07-03 16:58

Rinnie Ilsøe wrote:

uhhhhhh jeg sidder bare her og venter på at Henriette skal komme hjem og
fortælle mig at vi skal hente mivere*G* kender i det?
--
Knus Sabina *der er rastløs og har kriller i maven*G**

Fra : Tournesol

Dato : 07-07-03 17:58

Hejsa Sabrina

> uhhhhhh jeg sidder bare her og venter på at Henriette skal komme hjem
> og fortælle mig at vi skal hente mivere*G* kender i det?

hvor er jeg dog ked af at måtte skuffe dig
Men de har fået et godt hjem sammen med mormis men s jeg ikke var hjemme en
af mine veninders veninde har taget dem og de kan blive der til de er 12
uger så bliver de solgt og mormis steriliseret .så nu kan jeg få min
nattesøvn igen

Dejligt med så hjælpesomme mennekser dete r helt utroligt at der stadig
finde sådanne mennesker tak allesammen.

knus Henriette.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 07-07-03 18:01

Tournesol wrote:
> Hejsa Sabrina

> hvor er jeg dog ked af at måtte skuffe dig

dont be..... det er jo bare skønt at de kan komme sammen afsted i stedet for
at miverne skulle undvære deres mor..... det vil jeg s¨glæde mig over i
stedet ;)
selvom det da havde været dejligt med små mivere i nogle dage ;)

Fra : Kate

Dato : 07-07-03 21:47

"Tournesol" <bankehytten@katteyahoo.dk> wrote in

> Dejligt med så hjælpesomme mennekser dete r helt utroligt at der
> stadig finde sådanne mennesker tak allesammen.

Dejligt læsning. Både at mormis har fået et hjem med sine børn og at
der er nogle som vil hjælpe nødstedte misser.

Godt ingen af misserne skal blive der