Risle´s Hjemmeside om Katte
Fra : Risle.dk

Dato : 06-07-03 20:37

Hejsa NG Folk!

Det er første gang jeg skriver i denne nyhedsgruppe! Så jeg håber jeg er
kommet det rette sted hen! Vil gerne gøre lidt reklame for min egen
hjemmeside om mine katte - blot se bort fra at min skildpadde også er nævnt
der! Du kan gå ind og se min hjemmeside på www.risle.dk - under "Dyrene"
eller klikke dig direkte ind på min dyre side her:
http://www.risle.dk/dyr.htm

Der er det så nemt at finde ind til mine 2 elskede katte !

Jeg håber at jeg får tid til at komme noget mere inde i denne NG - som jeg
først lige har opdaget!

Mvh.

Henriette aka Risle-Pigen

--
Risle HP: www.risle.dk
Kim HP: www.hoffmannart.dk

Fra : goofy

Dato : 06-07-03 21:39

Hej Risle
> [...]
"Dyrene"
> eller klikke dig direkte ind på min dyre side her:
Hvis du har interessen så gå på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/ og
promote dine katte.
Det er en side hvor mange af os katteelskere har oprette en " Profil"
billeder må kun være katte, iøvrigt en rigtig god side med mange tips

Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 07-07-03 02:48