Kattetræf i dag
Fra : Denise

Dato : 05-07-03 20:52

Hej
Vel hjemkommet sammen med webmoster fra det Sydsjællandske, hos Pia i
Fuglebjerg. Tak til alle for et rigtigt dejligt kattetræf og til Pia for at
lægge hus, have og dyr til . Fik kælet meget med Mivs, bare sådan en
dejlig mis og fik talt lidt med Muddi. Og de 2 hunde Molly og Max fik vi
også hygget lidt med. Vi var godt nok heldige med vejret og vi fik masser
indenbords som kager, sodavand, meloner, chips m.m. Kameraet var super,
fotografen dog ikke så god, men det må skyldes, at folk ikke ville kigge og
smile til fotografen. Det der kom ud af det kan ses på
http://shor.ter.dk/118980969
Der var dog andre der tog billeder, så vi må håbe de bliver lagt op også.
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 05-07-03 20:59

Og så glemte jeg lige. Fik kyllinger med hjem fra Else. Molly havde jo ikke
set en sådan i mange, mange år, men da hun fik en kylling, skulle man tro
det var i går. Ingen slinger i valsen, hovedet af og i fuld gang på et
øjeblik og rub og stub forsvandt. De 2 Somali fattede ikke en brik, men jeg
fik dog Dino lidt interesseret, da han fik en Molly havde taget hul på. Han
fik knasket lidt i den, men ikke med den store interesse. Blonde fattede
bare ikke en meter af det hele, men kiggede interesseret og ville gerne leje
lidt med en
Så vi vil nøjes med at give Molly 2 engang imellem, og så kan de andre kigge
og måske smage lidt på den ene hvis de vil .
Hilsen Denise

Fra : Denise

Dato : 05-07-03 21:34

Sidste: Så fik Dino lært at spise kylling, men det skulle også undre mig
andet, han er jo et madøre. Efter Molly havde fået sine lidt over 2 stk.
smed jeg resten ud i løbegården. Hvorefter Dino resolut bar den ind på
gulvtæppet Så røg katten og kyllingen ud igen og jeg lukkede vinduet,
hvorefter Dino så spiste kyllingen. Det tog godt nok lidt tid, for han har
jo ikke lige taget på den endnu Blonde kiggede bare meget interesseret.
Så Else, jeg skulle sige _tusinde_ tak fra Molly, det er den bedste dag hun
har haft længe
Hilsen Denise

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 06-07-03 08:42

Også tak herfra, det var rigtig hyggeligt. *S*

3-kløveret fattede ikk hvad de skulle med kyllingerne. Neo nappede lidt
forsigtigt i en, men bvadr - han fik jo dun i munden *G*

Ja Denise jeg klippede hovedet af kyllingerne tilsidst, men 3-kløveret
gad dem slet ikk.
Vil prøve at give dem de kyllinger igen, lige om lidt....

sommerlig hilsen
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 05-07-03 21:25

> [...]
> Vel hjemkommet sammen med webmoster fra det Sydsjællandske, hos Pia i
> Fuglebjerg. Tak til alle for et rigtigt dejligt kattetræf og til Pia for at

Hej.
Jeg siger også tak for en dejlig eftermiddag, som ny i grubben syntes
jeg at det var sjovt at få sat ansigt på nogen af de navne man kender
fra siden. Jeg ankom selvfølgelig som den sidste, men jeg havde selv
fødselsdagsgæster som ikke var til at smide ud af døren
Siden jeg kom hjem ved 19.30 tiden har jeg i samarbejde med Tarzan dræbt
en rotte, han lokaliserede den og jeg "kom til" at tabe en mursten oven
på den.Så nu skal der ringes efter "rottemanden". Men endnu en gang, tak
for i dag.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 05-07-03 21:40

> Hej.
> Jeg siger også tak for en dejlig eftermiddag, som ny i grubben

Der skal selvfølgelig stå gruppen ( jeg tror jeg trænger til at komme i
seng )

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 05-07-03 21:58

"Denise" <reindel*NOSPAM*@c.dk> skrev i en meddelelse

> http://shor.ter.dk/118980969

Hejsa Denise

Tak for kigget .. Sjovt at se folk - ville ønske der var tekster på, så man
også kunne se hvem der var hvem .. haha .. Det ser ud til I har haft en skøn
eftermiddag .. Jeg bor jo kun 15 km fra Fuglebjerg, men "desværre" havde
svigermor meldt sin ankomst + årets lokale loppemarked, så jeg måtte undvære
kattetræf .. lidt ærgerligt når det nu var så tæt på ..

Men - tak for billederne .. så er det jo _næsten_ om at være der selv ..
haha

Hilsen Pia og misserne ...
--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Pia@lihme.com

Fra : Nina El Falaki

Dato : 05-07-03 23:19

Selv om jeg først lige er kommet hjem, vil jeg også takke for en meget,
meget hyggelig dag, hvor vi nød solen, da regnen først kom omkring kl. 22.

En helt igennem dejlig dag.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Camilla Baird

Dato : 05-07-03 23:33

On 05/07/03 21:52, in article be7a9e$ke1$1@sunsite.dk, "Denise"
<reindel*NOSPAM*@c.dk> wrote:

> [...]
> http://shor.ter.dk/118980969
> Der var dog andre der tog billeder, så vi må håbe de bliver lagt op også.

ØV, Denise - du nåede det før mig... NP og jeg vil også gerne takke Pia for
en meget hyggelig eftermiddag i dejlige omgivelser
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 06-07-03 00:46

Tusind tak for en meget meget hyggelig dag/aften , det var sjovt at få
hilst og snakket med jer

Pia...jow vi fandt skam hjem i mørket
--
Camilla Sabroe

Fra : Pia J

Dato : 05-07-03 23:56

Og så kan vi officielt erklære kattetræffet afsluttet, håber de sidste
deltagere kan finde hjem i mørket :) Og det lykkedes mig med nød og næppe at
slippe af med de 700 kyllinger i min fryser...

Jeg fik ikke taget så mange billeder som jeg havde planlagt, skulle jo lige
hilse på jer allesammen. Men der ligger et par stykker i mit album. Vældig
hyggelig dag og god træning for mine skumbananer, som langt om længe vovede
sig frem og kigge på de sidste gæster. Felix render nu her foran mit
tastatur, skyder ryg og lader som om han sleeet ikke er nogen asocial lille
kylling!

:Pia

Fra : Kate

Dato : 06-07-03 10:49

"Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote in

> Felix render nu her foran mit
> tastatur, skyder ryg og lader som om han sleeet ikke er nogen
> asocial lille kylling!

Hihi, han synes sikkert det er skønt at få sin hverdag tilbage

Jeg takker også for en rigtigt dejlig dag/aften.
Ja, det var neget godt at vi lige i sidsre sekund huskede kyllingerne,
som nu fylder _hele_ min fryser. Kommer der en myre forbi kan den slet
ikke være i fryseren

Det var søøønt at hilse på skumbananerne, selvom Felix kun snuste til
mine fingre på god afstand, så fik jeg ham da at se. Hannibal var
anderledes tilnærmelig da der blev lidt ro. Dejlig missedreng. Jeg er
stadig forundret over at "nogen" bare kan flytte fra Mivs, sikke dog en
elskelig kat. Og Muddi var også rigtigt dejlig.

Og Pia, jeg må jo indrømme at på trods af at jeg ikke er hundemenneske,
så har i nogle dejlige hunde. Molly er jeg godt nok faldet for, hvor er
hun køn.

Ang. kyllinger, så gik Mowgli direkte ombord i dem, så mens jeg pakkede
dem nåede han at stjæle i hvert fald to. Han er ligeglad med at de var
frosne, ned kom de

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann K

Dato : 06-07-03 12:15

Hejsa.
Også tak fra mig
Dejlig hyggelig dag... højt solskin indtil aften, hvor det alligevel var ved
at blive køligt... dejlige vovser... og nogle sødde mittekatter
Har det nøjagtig ligesom andre, der ikke fatter, hvordan nogen kan finde på
bare at efterlade en så sød, venlig og social mis som Mivs... det er længe
siden jeg har oplevet en gårdkat, men sådan et dejligt temperament!
Selv om Kate og jeg var nødt til at vende om - for at hente en ½ milion døde
kyllinger - og derfor ikke kunne køre efter Mille til motorvejen, fandt vi
alligevel hjem... og det endda uden at køre særlig meget vild!
Skal hilse mange gange fra Dise og sige at hun glæder sig til at komme ned
og ræææææse sammen med Molly.... er der joggere i området - eller må hun
nøjes med at jage katte?

Mvh Ann - der for 1000 gang er ved at forklare Kludetæppet at man _ikke_
skal have kylling hele tiden!

Fra : Pia J

Dato : 06-07-03 12:28

> Mvh Ann - der for 1000 gang er ved at forklare Kludetæppet at man _ikke_
> skal have kylling hele tiden!

Har du prøvet at lade hende spise alt hun orkede? Når Muddi har spist en
kylling, og det er altså en stor mundfuld for en bette hittemis, så kommer
hun hen til mig, udstøder en HERREbøvs og falder i dyb søvn på skrivebordet
resten af dagen.

Pia

Fra : Ann K

Dato : 06-07-03 12:58

Hej Pia.
>Har du prøvet at lade hende spise alt hun orkede?

<> OK - Kludetæppet er jo væsentligt større end bette Muddi Men .... man
skulle da mene at 3 (læs; tre!) kyllinger på mindre end 15 minutter skulle
mætte en skovkattepige - der også _har_ spist tørkost til morgenmad!

Mvh Ann - og den stakkels sultne kat

Fra : Pia J

Dato : 06-07-03 13:01

> Mvh Ann - og den stakkels sultne kat

Forestiller mig en tortie i Garfieldstørrelse, som sidder og puster fjer
ud....

Var det dig, der skulle have chokoladecreme?

:Pia

Fra : Kate

Dato : 06-07-03 14:23

"Ann K" <tsarsSLET@DETTEos.dk> wrote in

> [...]
> Men .... man skulle da mene at 3 (læs; tre!) kyllinger på mindre
> end 15 minutter skulle mætte en skovkattepige - der også _har_

Hæhæ. Mowgli åd en enkelt gang 4 uden at se synderligt mæt ud Han
var vidst mere interesseret i hvor resten lå og hvornår han ville få
den

Fra : Niels Peter

Dato : 06-07-03 18:33

Ann K wrote:
> [...]
> .... man skulle da mene at 3 (læs; tre!) kyllinger på mindre end 15
> minutter skulle mætte en skovkattepige - der også _har_ spist tørkost

Du MÅ altså til at fodre hende hver dag, kan du nok se ...

--
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Ann K

Dato : 06-07-03 18:41

Hej Niels Peter.

>Du MÅ altså til at fodre hende hver dag, kan du nok se ...

<> Nåååeeehh... havde ikke lige tænkt på at det kunne være det! ;oD
Ja, ja... så prøver vi i en periode *sss*

Mvh Ann - og Kludetæppet som indtil videre i dag har konsumeret ca 30 g.
tørfoder, 3 daggamle kyllinger, 3 skiver _stærk_ ost, en kvart skive
rugbrød, 5 skiver agurk... og nu bare venter på at vi skal lave aftensmad...
sammen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 06-07-03 14:21

Denise wrote:
> kom ud af det kan ses på http://shor.ter.dk/118980969
> Der var dog andre der tog billeder, så vi må håbe de bliver lagt op
> også.

tak for kigget ;)
det ser smadder hyggeligt ud, men som sædvanelig var jeg forhindret af andre
ting..... *mumle* det værste er såmænd at selvom det var landet på en anden
dag i denne periode havde jeg også haft noget at se til..... weekenderne er
bare booket totalt op...... :(
hvor mange endte i egentlig med at være??

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Denise

Dato : 06-07-03 16:08

> hvor mange endte i egentlig med at være??

Mon Pia har det nøjagtige tal, jeg vil tro 18-20 stykker.
Hilsen Denise

Fra : Heidi Tengstedt

Dato : 06-07-03 21:49

<klip> Hej
> Vel hjemkommet sammen med webmoster fra det Sydsjællandske, hos Pia i
> Fuglebjerg. Tak til alle for et rigtigt dejligt kattetræf og til Pia for at
> lægge hus, have og dyr til .
</klip> Hilsen Denise

Også herfra tak for et hyggeligt katte-ejer-træf :)
Som de øvrige, synes jeg også det var rart at få sat ansigter på de
forskellige katte-ejere.
Pia, tusind tak fordi du lagde have/hus til arrangementet, det er et
utroligt dejligt sted I har fundet jer og jeres mange dyr er totalt søde
*smil*
Selv om jeg rent teoretisk er bange for store hunde, så tog Max og Molly
mig med storm.

Mange hilsner fra Miver og Mulle's mor
Heidi Tengstedt

http://hei.homepage.dk

Fra : Pia J

Dato : 07-07-03 05:51

"Heidi Tengstedt" <zasha_xKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in message

> Selv om jeg rent teoretisk er bange for store hunde, så tog Max og Molly
> mig med storm.

Ups - beklager at de sådan rendte rundt som en tornado. Godt det ikke endte
med et kæmpe trauma!

:Pia

Fra : Jette

Dato : 08-07-03 07:10

"Denise" skrev:
> [...]
> Vel hjemkommet sammen med webmoster fra det Sydsjællandske, hos Pia i
> Fuglebjerg. Tak til alle for et rigtigt dejligt kattetræf og til Pia for

.... jeg vil også sige tak til Pia for en herlig dag i det grønne ... og
tak til Denise for en yderst behagelig køretur

Mvh. Jette
- der ikke var helt tryg ved at komme SÅ langt ud på landet.
Men det viste sig jo, at det slet ikke er farligt

Fra : dpl

Dato : 08-07-03 14:12

Også herfra en stor tak for en dejlig dag i haven, sjovt sådan at få
hilst på folk og se dem "i virkeligheden"!

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 09-07-03 02:08

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hilsen Dorthe
> http://www.vildkat.dk
>
>Også en STOR tak til dig Pia,og din mand (som jeg ikke kan huske navnet
på )for en dejlig dag i lørdags..Hvor bor i dog bare et dejligt sted, og
sikke nogle dejlige dyr i har,allesammen...
hilsen Majbritt