Østjydsk kattetræd d. 12
Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 05-07-03 12:31

Hejsa

Lur mig, om ikke vi vist blev enige om d. 12/7, altså næste weekend. Jeg
håber, der stadig er opbakning!
Og så var det, jeg tænkte...hvornår på dagen skal det være? Jeg foreslår, at
vi enten mødes til frokost eller kaf'tid og så gør det på sammenskudsbasis.

Lad høre...

MVH Mette (og fem varmebøvede misser)

Fra : Katrine Nederby

Dato : 05-07-03 21:27

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Lur mig, om ikke vi vist blev enige om d. 12/7, altså næste weekend. Jeg
> håber, der stadig er opbakning!

Jow da
Niels, kører du stadigvæk? Så kan du jo lige kigge op og se Oblati's
tipoldebarn Yep, en ny lille miver har gjort sit indtog idag og *suk*
hvor er hun dog daaajli Jeg havde helt glemt hvor små killinger er

> Og så var det, jeg tænkte...hvornår på dagen skal det være? Jeg foreslår,
at
> vi enten mødes til frokost eller kaf'tid og så gør det på
sammenskudsbasis.

Mja, jeg er altså elendig til madlavning og så'n, men købe ind..det kan jeg
godt finde ud, så hvis ikke der kræves det helt store, er jeg da med på
frokost. Synes, det kunne være hyggeligt

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 06-07-03 10:32

Katrine Nederby <beydanaSletDette@hotmail.com> wrote:
> [...]
> tipoldebarn Yep, en ny lille miver har gjort sit indtog idag og
> *suk* hvor er hun dog daaajli Jeg havde helt glemt hvor små

Jeg kører som aftalt. Frokost tid er ok. Skal vi grille?
Tipoldebarn. Det minder mig om at Oblati er ved at være en ældre herre,
men det kan man (u)heldigvis ikke mærke på ham.
--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 05-07-03 23:55

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Lur mig, om ikke vi vist blev enige om d. 12/7, altså næste weekend. Jeg
> håber, der stadig er opbakning!

Jeg bakker skam stadig op - og glæder mig "helt vildt" til mit første
kattetræf - er der noget katterelateret man skal medbringe - udover sig selv
naturligvis

> Og så var det, jeg tænkte...hvornår på dagen skal det være? Jeg foreslår,
at
> vi enten mødes til frokost eller kaf'tid og så gør det på
sammenskudsbasis.

Begge dele passer mig helt fint. Hvis det bliver til kaffe skal jeg gerne
bage en chokoladekage, hvis det bliver frokost er jeg rimelig ferm til
kartoffelsalat eller pastasalat - bare sig hvad der er brug for og hvor
mange vi bliver?

Og til chaufføren Niels kan jeg lige sige at jeg kommer med tog eller bus
fra Randers alt efter hvad der passer dig bedst - så bare sig tid og sted -
så skal jeg være der som en mis

Hilsen Tina, Gizmo (der mumser i agurk), Freya (der er sur på mor på grund
af øredråberne) og Devi (der er gået total sukkerkold på sofaen).

--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 06-07-03 09:46

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f075729$0$13171$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> "Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg bakker skam stadig op - og glæder mig "helt vildt" til mit første
> kattetræf

Super!

- er der noget katterelateret man skal medbringe - udover sig selv
> naturligvis

Vi ser altid gerne billeder af vidundrene derhjemme

> Begge dele passer mig helt fint. Hvis det bliver til kaffe skal jeg gerne
> bage en chokoladekage,

Åh, til helvede med den graviditetsbetingede sukkersyge

hvis det bliver frokost er jeg rimelig ferm til
> kartoffelsalat eller pastasalat - bare sig hvad der er brug for og hvor
> mange vi bliver?

Lyder også bare godt!

Vi ser i løbet af ugen, hvad der er stemning for.

MVH Mette

Fra : Pia J

Dato : 06-07-03 10:21

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> wrote in message news:oh4lt-

> hvis det bliver frokost er jeg rimelig ferm til

Bare til orientering - vores Sydsjællandske træf varede fra kl. 14 til kl
01 - så I får brug for begge dele...

:Pia - som ikke behøver lave mad i dag, vi har masser af rester!

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 06-07-03 10:36

Tina Susanne Johansson <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote:>
> Jeg bakker skam stadig op - og glæder mig "helt vildt" til mit første
> kattetræf - er der noget katterelateret man skal medbringe - udover
> sig selv naturligvis

Jeg medbringer en stak ældre katteblade af udenlandsk herkomst.

> Og til chaufføren Niels kan jeg lige sige at jeg kommer med tog eller
> bus fra Randers alt efter hvad der passer dig bedst - så bare sig tid
> og sted - så skal jeg være der som en mis

Du får lige en privat mail.

Fra : Elwarth

Dato : 06-07-03 11:53

> Lur mig, om ikke vi vist blev enige om d. 12/7, altså næste weekend. Jeg
> håber, der stadig er opbakning!

Jow da
Jeg glæder mig meget til mit første kattetræf.

> Og så var det, jeg tænkte...hvornår på dagen skal det være? Jeg foreslår,
at
> vi enten mødes til frokost eller kaf'tid og så gør det på
sammenskudsbasis.

Tidspunktet er mig lige meget, og jeg kan sagtens tage noget mad med af en
slags

Og jeg samler i øvrigt stadig gerne nogen op fra Jelling/Vejle, hvis der er
brug for det.

Venligst
Dorthe

Fra : Nimo

Dato : 09-07-03 08:45

Så.. nu sniger jeg mig også frem..
For jeg vil da også gerne med!!
-Kan på det varmeste anbefale Mettes løbegård, -jeg har nemlig prøvet den!!

Er der nogen som har plads til mig i en bil fra Århus?

Hva' skal jeg tage med?? -Jeg er bedst til at lave noget med kattehår i..

Jeg bli'r dog nødt til at anmode om lov til at springe fra i sidste øjeblik,
da min mormor er meget syg.. men mon ikke også der vil være forståelse for
det??

Mange hilsner Nina

Fra : Nimo

Dato : 09-07-03 09:06

">
> Mange hilsner Nina

...Altså Nina PB
-Ka' jo ikke bare underskrive sig som en frk. hvemsomhelst!!

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 09-07-03 09:14

Nimo <nipabr@hotmail.com> wrote:

> Er der nogen som har plads til mig i en bil fra Århus?

Der er lige en plads tilbage.

Fra : Nimo

Dato : 10-07-03 08:35

Den plads vil jeg gerne ha!
Er det så noget med at jeg stiller mig et sted i nærheden af Banegården (i
Århus) og blomstrer indtil jeg får øje på nogen der ligner nogen som godt
ka' li' katte??

Skriv evt. på ninapb snabela hotmail.com!!

Mange hilsner

Nina PB

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 09-07-03 17:31

> [...]
at
> vi enten mødes til frokost eller kaf'tid og så gør det på

Ålrajt...jeg synes, frokost lyder som et passende tidspunkt. Så får vi nok
kaf'tiden med også
Hvis vi nu siger ved 13-tiden, skal Århus-folkene f.eks. afsted ca. kl. 12.
Lyder det helt urimeligt?

Og meget vigtigt: mad!
Hvem medbringer hvad? Tina måske en skudefuld kartoffelsalat? Andre, der har
nogle gode specialiteter? Måske nogle små frikadeller, madtærter eller
lign.?

MVH Mette

Fra : Elwarth

Dato : 09-07-03 18:02

> Ålrajt...jeg synes, frokost lyder som et passende tidspunkt. Så får vi nok
> kaf'tiden med også

Uden tvivl

> Hvis vi nu siger ved 13-tiden, skal Århus-folkene f.eks. afsted ca. kl.
12.
> Lyder det helt urimeligt?

Fint med mig.

> Og meget vigtigt: mad!
> Hvem medbringer hvad?

Jeg melder mig gerne til at bage nogle kager til kaffen, det er vist det,
jeg er bedst til

Venligst
Dorthe

Fra : Katrine Nederby

Dato : 09-07-03 18:07

> [...]
> kaf'tiden med også
> Hvis vi nu siger ved 13-tiden, skal Århus-folkene f.eks. afsted ca. kl.

Nej, det er også fint med mig

> [...]
har
> nogle gode specialiteter? Måske nogle små frikadeller, madtærter eller

Jeg vil da godt lave en porretærte. Det kan jeg lige finde ud af

Katrine

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 09-07-03 18:41

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis vi nu siger ved 13-tiden, skal Århus-folkene f.eks. afsted ca. kl.
12.
> Lyder det helt urimeligt?

Utroligt - så skal jeg ikke engang uhyggeligt tidligt op - selvom Devi nok
vækker mig som sædvanlig ved fire-tiden

> Og meget vigtigt: mad!
> Hvem medbringer hvad? Tina måske en skudefuld kartoffelsalat?

Det skal jeg gerne - tager fluks ud og køber ind til en hulens masse
kartoffelsalat i morgen - så ved jeg hvad jeg skal lave fredag aften når jeg
har været i biffen - jeg skal lave mad
Sig endelig til hvis der mangler noget andet - måske jeg kan skaffe noget
til veje.

Hilsen Tina - og musketererne

Fra : Nimo

Dato : 10-07-03 08:40

Jeg skal gerne kaste mig over en portion frikadeller, -men hvis vi skal
grille, er en stak pølser måske mere passende??
...Så længe jeg ikke skal bage (ovnen er i udu..) er det fint med mig!

Vi ses, -det bli'r hyg'li'!!!

Nina PB