Killinger til salg
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 05-07-03 10:12

Så bliver (s)kattebasserne officielt "udbudt" til salg.

Billeder kan ses i mit album under killinger.
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=60&folder
=505&limit_start=0&limit_user=15

De koster 200 kr. stk. og er vokset op indendøre, så de
er både bakke og mennesketrænet, de er flytteklare
medio August, og vil da have fået dyrlægecheck, 1ste
vaccination og 2 ormekurer. De har udelukkende fået kvalitetsfoder. Pengene
for salg vil gå ubeskåret til Tortie-kontoen, den kan man læse om på denne
side
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/

Der er 2 piger, Celine og Callie, og 2 drenge Carlos og
Caspar. Caspar er gråstribet/hvid, de 3 andre er gråstribede med hvide
sokker.

Mormis Coco søger også nyt hjem, hun er en blid og
meget kærlig kat, hun koster også 200 kr. og vil være
dyrlægechecket, vaccineret, øremærket og neutraliseret,
disse penge vil også gå ubeskåret til Tortie-kontoen.
Coco er makreltabby, mørkebrun/sort.

Familien befinder sig på Lolland, men lad det ikke afskrække jer

Marianne
hellemose.som@mail.dk

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 05-07-03 10:31

Hej Marianne

Hvor er de skøøøøøønnneeee!
Lige sådan et billede man trængte til en lørdag morgen/formiddag, hvor ens
egne rødder og feriebarnet bare har lyst til at være i løbegården når nu
solen endelig skinner... og man selv har et enooooormt nussebehov!

Hilsen
Pia BJ