Udstillingskattebakke
Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 04-07-03 17:44

Lige et lille kort spørgsmål - nu har I vist allesammen fattet at jeg snart
skal på min første udstilling med Gizmo og Freya.
Jeg har været ude at kigge på udstillingskattebakker - den der mikroudgave
man kan få og som de fleste bruger.
Størrelsesmæssigt kan jeg jo godt se at den ikke skal være meget større før
den dominerer hele buret, men den er godt nok bette og ikke særlig høj.
Samme dag så jeg de her nye opvaskebaljer man kan få der er firkantede og
har nogenlunde samme bundstørrelse som de små kattebakker - de er så bare
dobbelt så høje. Vil det se åndssvagt ud at møde op til en udstilling med to
opvaskebaljer i stedet for de lave bakker - det er især på Gizmos vegne jeg
er lidt bekymret - for det første har han en stor røv (undskyld mors snut) -
for det andet har han en tendens til at grave godt til så gruset flyver ud
over kanten. Er der andre der har haft sådan en balje med på udstilling
eller nogen der har andre forslag i samme retning - lille bakke - høj kant
(helst lav pris). Jeg kan tilføje at da Freya var i karantæne hos min far de
første fjorten dage jeg havde hende brugte hun sådan en balje - hendes
eneste problem med den var at hun havde tynd mave så det var ikke altid hun
fik gumpen helt ind over kanten - men ellers virkede den fortræffeligt.

Hilsen Tina og de tre musketerer

--
Besøg Tina, Gizmo, Freya og Devi på:
www.gizzemissen.dk

Fra : TM

Dato : 04-07-03 17:52

Tina Susanne Johansson wrote:
> [...]
> en balje - hendes eneste problem med den var at hun havde tynd mave
> så det var ikke altid hun fik gumpen helt ind over kanten - men

Hej Tina

Køb bakken på udstillingen, så kan du bedre se, hvilken en der passer osv.
(Alle standene er åbne fra morgenstunden)
Desuden kan jeg fortæller dig, at det er yderst sjældent kattene går på
toilettet på en udstilling....de må have selvskabsblære )))

Held og lykke

MVH

Tina

Fra : AllaN PaAskE

Dato : 04-07-03 18:27

"TM" <tina(FJERNDETTE)@heart-and-soul.dk> wrote in message
> Desuden kan jeg fortæller dig, at det er yderst sjældent kattene går på
> toilettet på en udstilling....de må have selvskabsblære )))

HEHE hvordan mon du ville have det med at gå på toilettet hvis det stod på
en rådhuspladsen UDEN vægge

--
Allan Paaske
2800 lyngby

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 04-07-03 18:37

Tina Susanne Johansson <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote:
> [...]
> Størrelsesmæssigt kan jeg jo godt se at den ikke skal være meget
> større før den dominerer hele buret, men den er godt nok bette og

Hej Tina

Jeg har en bakke på 30x40x10 med en løs kant foroven, til min burmeser
hankat. Den er tilpas stor og vælter ikke.
Men jeg kan kun bekræfte de andres udsagn: Den blev sjældent brugt.
Og når en hankat skal - ja så skal han jo (Frit efter Erik Clausen i
Den store Badedag)

--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 04-07-03 22:02

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> skrev i en
meddelelse news:3f05aef1$0$13203$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> dobbelt så høje. Vil det se åndssvagt ud at møde op til en udstilling med
> opvaskebaljer i stedet for de lave bakker -

Hej Tina.
Det lyder præcis som den bakke, jeg bruger. En rektangulær opvaskebalje med
høje kanter. Jeg synes bestemt ikke det ser fjollet ud (men farven må
selvfølgelig gerne være diskret og i øvrigt passe til burgardiner og
underlag *S*)

Mvh. Else.