Mine to hunkatte skal have "snittet" hvor ~
Fra : AllaN PaAskE

Dato : 04-07-03 16:47

hejsa kattefreks

mine to damer skal have "snittet" hvor skal jeg hendvende mig ??
jeg bor i lyngby, men jeg vil være sikker på at mine elskede ikke lider
overlast
så jeg er FULDSTÆNDIG ligeglad med om det koster 2 eller 4 tusser da jeg
mener
at de små kræs velvære ikke kan gøre op i penge

Miav fra faksi og yellow

Fra : Bettina Hansen

Dato : 04-07-03 17:01

Hej Allan

AllaN PaAskE wrote:
> [...]
> mener
> at de små kræs velvære ikke kan gøre op i penge

Jeg vil varmt anbefale Nybrovej Dyreklinik i Lyngby. Da jeg havde en
hjertesyg kat som var mere eller mindre opgivet af Lyngby Dyrehospital
(jeg fik at vide at hun havde mellem 1 mdr og 1 år tilbage at leve i)
søgte jeg hjælp hos Nybrovej Dyreklinik og de startede en medicinering.
Katten levede over 7 år derefter og det endte med at være nyresvigt der
blev hendes endeligt og ikke (som forventet) hjerteproblemerne...

Min lillepige-mis blev også steriliseret på Nybrovej Dyreklinik og der
var overhovedet ingen problemer :)

Det bedste ved dyrelægen er at hun kender sine egne begrænsninger og
ikke er bange for at søge hjælp andre steder hvis der er noget hun ikke
ved (det har jeg dog aldrig været ude for med misserne men jeg har også
chinchillaer som hun ikke ved så meget om (endnu) - alligevel er jeg
helt tryg ved at bruge hende til chinchillaerne også fordi hun gerne
henter eksperthjælp udefra).

Mvh Bettina

--
http://chin.dk

Fra : TM

Dato : 04-07-03 17:08

AllaN PaAskE wrote:
> [...]
> jeg mener
> at de små kræs velvære ikke kan gøre op i penge

Hej Allan

Jeg vil klart anbefale Raiku Sarvå - Felina Katteklinik på Falstersvej på
Frederiksberg.
Klinikken er KUN for katte, og Raiku er enestående )))

I øvrigt kan jeg fortælle dig, at jeg er den lykkelige af Yellow og Faksis
brødre - se nærmere på min hjemmeside under Laban og Felix

http://heart-and-soul.dk

Held og lykke med de to

Venlig hilsen

Tina

Fra : TM

Dato : 04-07-03 17:10

> [...]
>
> I øvrigt kan jeg fortælle dig, at jeg er den lykkelige af Yellow og
> Faksis brødre - se nærmere på min hjemmeside under Laban og Felix

Der skulle have stået lykkelige EJER ))

Tina

Fra : AllaN PaAskE

Dato : 04-07-03 17:26

"TM" <tina(FJERNDETTE)@heart-and-soul.dk> wrote in message
> I øvrigt kan jeg fortælle dig, at jeg er den lykkelige af Yellow og Faksis
> brødre -

Hehe faksi skulle hedde laban, hun kan godt nok være lidt strid over for
yellow, men jeg har
ALDRIG fortrudt at jeg tog dem begge med hjem de er sku nogle dejlige
katte hehe men jeg har stadig
lidt probs med faksis sår som hun fik på halsen af den loppekur, men ellers
tror jeg da at de syntes at de har det
som blommen i et æg og faksi er den STORE kælepotte, hun sover næsten
altid i mine arme om natten

--
Allan Paaske
2800 lyngby

Fra : TM

Dato : 04-07-03 17:49

AllaN PaAskE wrote:
> [...]
> ellers tror jeg da at de syntes at de har det
> som blommen i et æg og faksi er den STORE kælepotte, hun sover

Hej igen....

Laban var jo en pige til at begynde med, og hed Silke....hihiihihi!!!!!

Jeg er GLAD for, at du tog dem begge - jeg kæmpede virkelig for Faksi sammen
med Henriette, da hun er sådan en dejlig kat....bare surt, at hun stadig
skal døje med det dumme sår...men måske kan Raiku Sarvå også hjælpe med
det - hun er virkelig en SUPER dyrlæge med en masse gode ideer!!!!!!!

Felix er også en rigtig kælepotte - Laban er det også, men det er lidt på en
anden måde - men alt i alt DEJLIGE katte!

Hvis du har nogle billeder af de to damer, vil jeg da meget gerne se dem.
Du kan evt. sende dem privat!!!!

MVH

Tina

Fra : AllaN PaAskE

Dato : 04-07-03 18:19

> Hvis du har nogle billeder af de to damer, vil jeg da meget gerne se dem.
> Du kan evt. sende dem privat!!!!

Der er sendt to pics til dig, til alle jer andre er de lagt i DK.BINAER
under Faksi og Yellow

--
Allan Paaske
2800 lyngby

Fra : Tournesol

Dato : 04-07-03 18:41

Hejsa

> Der er sendt to pics til dig, til alle jer andre er de lagt i
> DK.BINAER under Faksi og Yellow

Mon der kunne snige sig et af nyer dato frem også tigge tigge

Hilsen Henriette.
--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Tournesol

Dato : 04-07-03 18:39

Hejsa

> Laban var jo en pige til at begynde med, og hed
> Silke....hihiihihi!!!!!

jaja bare træd i det
Der var faktisk en dyrlæge der sagde det sammen altså at han var en pige, vi
kunne jo ikke gøre for han havde mini klokker PPPPP men en lækker mis det
er han!!!!!!!!!!!!!

> [...]
> hun stadig skal døje med det dumme sår...men måske kan Raiku Sarvå
> også hjælpe med det - hun er virkelig en SUPER dyrlæge med en masse

ja vi kæmpede bravt surt hun stadig har det

Hilsen henriette.
--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : TM

Dato : 04-07-03 18:44

Tournesol wrote:
> [...]
> Der var faktisk en dyrlæge der sagde det sammen altså at han var en
> pige, vi kunne jo ikke gøre for han havde mini klokker PPPPP men

Hmmmmm, mini-klokker ))) det var nu ganske almindelige klokker...men pyt
med det, vi er glade for ham/hende/den/det - det er jo en SKØN kat ))
sellom det er en far kat, hmmmmmm!!!!!!!!!!!!!

KNUS

Tina

Fra : Tournesol

Dato : 04-07-03 20:21

Hejsa

> Hmmmmm, mini-klokker ))) det var nu ganske almindelige
> klokker...men pyt med det, vi er glade for ham/hende/den/det - det er
> jo en SKØN kat )) sellom det er en far kat, hmmmmmm!!!!!!!!!!!!!

Dengang var de helt sikkert >griner< jo han er blevet en dejlig kat helt
sikkert og han har jordens bedste mennesker

Knus henriette

Fra : Tournesol

Dato : 04-07-03 18:35

Hejsa

> Hehe faksi skulle hedde laban, hun kan godt nok være lidt strid
> over for yellow, men jeg har
> ALDRIG fortrudt at jeg tog dem begge med hjem

Ja dte har hun da ikek fra sin mor hun var ganske rolig hvor yellow mor var
lidt strid

de er sku nogle
> dejlige katte hehe men jeg har stadig
> lidt probs med faksis sår som hun fik på halsen af den loppekur,

Æv har hun stadig sok på????

men
> ellers tror jeg da at de syntes at de har det
> som blommen i et æg og faksi er den STORE kælepotte, hun sover
> næsten altid i mine arme om natten

ihhh hvor er det dejligt

Har i nogle billeder af nyer dato det ville være fedt at se hvor store de er
blevet

Hilsen henriette.

--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : AllaN PaAskE

Dato : 04-07-03 19:10

"Tournesol" <bankehytten@katteyahoo.dk> wrote in message
> Æv har hun stadig sok på????
nej ikke til dagligt, men den kommer på nogle gange når det bliver for slemt

> Har i nogle billeder af nyer dato det ville være fedt at se hvor store de
er
> blevet

Det er ikke I mere, pia havde ikke nok i en "pind" men det er vist lidt
OT
men jeg har sendt det eneste jeg har scannet ind af yellow men som jeg skrev
til tina
så har jeg lige købt nyt digitalkamera så der kommer snart nogle flere det
lover jeg dig

--
Allan Paaske
2800 lyngby

Fra : AllaN PaAskE

Dato : 04-07-03 19:12

"AllaN PaAskE" <listme@listme.dsbl.org> wrote in message
> men jeg har sendt det eneste jeg har scannet ind af yellow men som jeg
skrev
> til tina

hehe glemte lige at sige at det ligger i binaer

--
Allan Paaske
2800 lyngby

Fra : TM

Dato : 04-07-03 19:18

AllaN PaAskE wrote:
> "AllaN PaAskE" <listme@listme.dsbl.org> wrote in message
> skrev
>
> hehe glemte lige at sige at det ligger i binaer

Hej igen igen ))

Jeg har altså ikke fået nogle billeder privat ;-(((((((((

Du skal lige checke min email-adresse, der er noget der skal fjernes......

MVH

Tina

Fra : AllaN PaAskE

Dato : 04-07-03 19:36

> Jeg har altså ikke fået nogle billeder privat ;-(((((((((
>
> Du skal lige checke min email-adresse, der er noget der skal fjernes......

jep den er tina@heart-and-soul.dk ikke ?? der skal i 99% fjernes noget, jeg
hader selv at få spam

--
Allan Paaske
2800 lyngby

Fra : Tournesol

Dato : 04-07-03 20:18

Hejsa

> Det er ikke I mere, pia havde ikke nok i en "pind" men det er
> vist lidt OT

øv det er jeg da ked af men sådan går det jo nogle gange.

> men jeg har sendt det eneste jeg har scannet ind af yellow men som
> jeg skrev til tina
> så har jeg lige købt nyt digitalkamera så der kommer snart nogle
> flere det lover jeg dig

Det glæder jeg mig til har du stadig min mail adr???

Hilsen henriette.
--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : AllaN PaAskE

Dato : 04-07-03 20:29

"Tournesol" <bankehytten@katteyahoo.dk> wrote in message

> øv det er jeg da ked af men sådan går det jo nogle gange.

jep, men man føler sig ret meget til grin når man har boet sammen og været
forlovet i tre år og kommet sammen siden 95
og der ALDRIG har været et skænderi i vores forhold men ja sådan er
livet HEHE

> Det glæder jeg mig til har du stadig min mail adr???

Det er bankehytten et eller andet men resten kan jeg ikke lige huske,
men var det ikke @tdcadsl.dk ??

--
Allan Paaske
2800 lyngby

Fra : Tournesol

Dato : 04-07-03 20:37

Hejsa

> [...]
> været forlovet i tre år og kommet sammen siden 95
> og der ALDRIG har været et skænderi i vores forhold men ja sådan

Det er ikke sjovt men så har du da misserne de er dig tro

> Det er bankehytten et eller andet men resten kan jeg ikke lige
> huske, men var det ikke @tdcadsl.dk ??

Yes det er korrekt både det første og det sidste

Hilsen Henriette.

Fra : AllaN PaAskE

Dato : 05-07-03 00:25

> Det er ikke sjovt men så har du da misserne de er dig tro

Jep og TRO mig DEM skiller jeg mig ALDRIG af med

> Yes det er korrekt både det første og det sidste

HEHE hjernen er ikke festet helt væk , men jeg skal nok lige smide et
par pics

--
Allan Paaske
2800 lyngby

Fra : Tournesol

Dato : 05-07-03 06:17

godmorgen

> Jep og TRO mig DEM skiller jeg mig ALDRIG af med

Dejligt at høre

> HEHE hjernen er ikke festet helt væk , men jeg skal nok lige
> smide et par pics

nej der er stadig noget tilbage >grin<

Du skriver bare du kan jo se mine andre misser på min web ellers er du
stadig velkommen til at komme og se dem

Hilsen Henriette.
--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 04-07-03 19:57

On Fri, 4 Jul 2003 18:07:49 +0200, "TM"
<tina(FJERNDETTE)@heart-and-soul.dk> wrote:

>Jeg vil klart anbefale Raiku Sarvå - Felina Katteklinik på Falstersvej på
>Frederiksberg.
>Klinikken er KUN for katte, og Raiku er enestående )))

Det har jeg hørt før. Jeg har selv brugt en klinik i Brønshøj, på
Frederikssundsvej, jeg er meget tilfreds med.

--
Jacob

Fra : Pil

Dato : 04-07-03 22:56

On 04/07/03 20:57, in article a5abgvc6budle7fu6ee8u0q9o7tg81ocdl@4ax.com,
"Jacob Saaby Nielsen" <dont@have.one> wrote:

> Det har jeg hørt før. Jeg har selv brugt en klinik i Brønshøj, på
> Frederikssundsvej, jeg er meget tilfreds med.

Hmmm, der er (mindst) tre klinikker på Frederikssundsvej i Brønshøj-området:
Bella Dyreklinik, Brønshøj Dyreklinik og Husum Dyreklinik. Hvilken en af dem
bruger du?

Nysgerrig

Pil

Fra : Leyna

Dato : 05-07-03 00:38

On Fri, 04 Jul 2003 23:56:13 +0200, Pil <bissekat@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
>Bella Dyreklinik, Brønshøj Dyreklinik og Husum Dyreklinik. Hvilken en af dem

Nu ved jeg godt at det ikke er mig du spørger, men jeg har været
trofast bruger af Bella Dyreklinik lige siden den åbnede. De er meget
dygtige dér.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 05-07-03 12:08

On Fri, 04 Jul 2003 23:56:13 +0200, Pil <bissekat@jubiimail.dk> wrote:

>Nysgerrig

Ah... det var Bella, ku' bare ikke lige huske navnet

--
Jacob

Fra : Camilla Baird

Dato : 04-07-03 17:14

On 04/07/03 17:47, in article be47c6$19rq$1@news.cybercity.dk, "AllaN
> [...]

> mener
> at de små kræs velvære ikke kan gøre op i penge

Jeg bor i Kokkedal og bruger Dahlgaards Dyreklinik i Birkerød - dem kan jeg
varmt anbefale.
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Tournesol

Dato : 04-07-03 18:32

Hejsa

> [...]
> jeg mener
> at de små kræs velvære ikke kan gøre op i penge

Dejligt at høre de har det godt
jeg vil anbefalde Raiku Sarvå - Felina Katteklinik har hørt fra mange at det
er en god dyrlæge

Hilsen Henriette.
--
DK.Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 05-07-03 07:44

God morgen Allan

Nu har jeg læst alle dine indlæg med listning af billeder i dk.binær. Hvad
med at oprette en profil og et album på
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/ ????

M.v.h.
Lise (der vist ikke er helt vågen endnu *S*)

Fra : AllaN PaAskE

Dato : 05-07-03 13:32

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <loden@knus.nospam.dk> wrote in message
> God morgen Allan
>
> Nu har jeg læst alle dine indlæg med listning af billeder i dk.binær. Hvad
> med at oprette en profil og et album på
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/ ????

det har jeg gjort for lang tid siden, men jeg kan ikke lige huske
brugernavn/pass HEHE
men der er en profil der hedder "Pia Johansen & Allan Paaske"

--
Allan Paaske
2800 lyngby

Fra : AllaN PaAskE

Dato : 05-07-03 13:39

> det har jeg gjort for lang tid siden, men jeg kan ikke lige huske
> brugernavn/pass HEHE

Det er fundet, det var en gammel mail der lige skulle støves af

--
Allan Paaske
2800 lyngby