hvor mange katte i Danmark
Fra : Søs D. Jensen

Dato : 03-07-03 14:51

Hej Ng

JEg sidder og så lave et spg. til en konkurrence og jeg har så fundet på at
det skal være: Hvor mange katte findes der ca. i Danmark?

Men jeg kender ikke svaret ) Ved man det - eller er det helt håbløst at
regne ud.

Alternativ kan spg. være, hvor mange katteracer findes der?? Men det svar
kender jeg heller ikke ) Måske nogle her ved det??

--
KH
Søs

Fra : magrv

Dato : 03-07-03 15:04

"Søs D. Jensen" <emma@email.dk> wrote in message
> [...]
>
> Alternativ kan spg. være, hvor mange katteracer findes der?? Men det svar
> kender jeg heller ikke ) Måske nogle her ved det??

Hej Søs.

Ifølge Danmarksstatistik var der i 2000 646.000 katte i DK.

Men det bygger på forespørgsler hos et repræsentativt udsnit af den danske
befolkning, så der er nok en del forvildede dyr som ikke er talt med.

http://www.danmarksstatistik.dk/2307

/Marianne Graversen

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 03-07-03 15:34

TUSIND tak - det kan sagtens bruges )
--
KH
Søs

Fra : Nina El Falaki

Dato : 03-07-03 18:01

Der findes ca. 50 godkendte katteracer i DK

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats