Jubiii Simba Hjemme
Fra : Connie

Dato : 03-07-03 03:42

Hejsa

Vil lige fortælle at Simba kom hjem efter 6½ døgn væk

Jeg tror helt bestemt Han har været lukket inde

Han har tabt sig meget, men er hel og pæn uden skrammer ikke engang en tæge
har han på sig så derfor tror Jeg det

Han spiser sover går lige lidt udenfor og går ind og sover igen
er meget kælen og søger hele tiden at blivet nusset.når Han er vågen

er meget sky over for fremmed virker lidt nervøs .

Men Jeg er bare så glad for Han er hjemme Han ligger i arm ))
og putter sig .

V.H
Connie

Fra : Coffea ramosa

Dato : 03-07-03 04:48

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Fra : Bente Jepsen

Dato : 03-07-03 05:39

"Connie" <cnkaREKLAMER@ Nej TAktdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Vil lige fortælle at Simba kom hjem efter 6½ døgn væk
>
> Jeg tror helt bestemt Han har været lukket inde

Det var sørme dejligt at høre.

Håber han har taget ved lære af den oplevelse og bliver tæt hjemmepå
fremover

Mange hilsner
Bente

Fra : Kate

Dato : 03-07-03 17:21

"Connie" <cnkaREKLAMER@ Nej TAktdcadsl.dk> wrote in

> Vil lige fortælle at Simba kom hjem efter 6½ døgn væk

Åhh, det var dejligt at høre. Der er ikke noget værre end uvisheden.
Håber at han ikke går alt for langt væk i fremtiden.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 03-07-03 17:34

> Hejsa
>
> Vil lige fortælle at Simba kom hjem efter 6½ døgn væk

(snip)

> Men Jeg er bare så glad for Han er hjemme Han ligger i arm ))
> og putter sig .
>
> V.H
> Connie

Pyha, Connie, det var da gode nyheder! Jeg husker stadig alt for tydeligt
fornemmelsen fra Alladins fem uger (!) lange springtur i december/januar.
Jeg kunne ikke få nok af ham, skulle hele tiden ae ham og have ham tæt på
mig, da han endelig kom hjem.
Han er til gengæld stadig sur over, at det blev enden på hans karriere som
fritløbende kat, så kan vi nok så meget have bygget løbegård til ham og de
fire andre

MVH Mette