*lol*
Fra : Tina

Dato : 02-07-03 07:47

Godmorgen derude

Er ved at flække af grin her til morgen. :)

Det startede i går aftes. Mis lå på sofabordet, og blev nusset på maven. Han
skulle lige strække sig lidt mere ud - og bump! så lå han på gulvet, med et
meget desorienteret udtryk i ansigtet. (Mit sofabord er lavt, så han faldt
ikke så langt, heldigvis.)

Her i nat tumler han rundt som han plejer. Jeg hører godt, at han pjasker
lidt længe i vandskålen, men reagerer ikke lige på det. Så kommer han
luskende op et par gange, og sætter sig i vindueskarmen bag efter. Jeg
vender mig om - og ligger på to sjaskvåde mus! Eeewwwwwwww.... Godt, han er
indendørskat! *lol*

Morgen. Bakketømning. Kommer ud til en begravet benvarmer og en begravet
sok...

Han har godt nok hygget sig i nattens løb

Tina
// Tænder et lys for Mia. Må hun hvile i fred.

Fra : Pia J

Dato : 02-07-03 07:51

"Tina" <misstinadk@hotmail.com> wrote in message
> Godmorgen derude

Det må jeg skrive ud til min mand, som her til morgen erklærede, at jeg IKKE
skulle have en maine coon. Han er rigelig træt af de to halve! De dimser,
stjæler, vælter, tygger, ødelægger, og tager ikke imod opdragelse. Ja, jeg
må oplade mit kamera på badeværelset, da de nær havde gennemgnasket den dyre
canon ledning, jo, de er hammerirriterende, men kors hvor er de nuttede :)
Ligenu har jeg for 17. gang verfet Hannibal ned fra Muddis spiseplads hvor
han sad og stressede hende, så han kunne overtage hendes morgenmad... (han
har selv)

Men sokker i kattebakken, det har jeg godt nok aldrig haft! Bvadr.

:Pia

Fra : Camilla Sabroe

Dato : 02-07-03 08:18

On Wed, 2 Jul 2003 08:50:56 +0200, "Pia J" <ngspam@ofir.dk> wrote:

>Det må jeg skrive ud til min mand, som her til morgen erklærede, at jeg IKKE
>skulle have en maine coon.

Jeg har nu heller ikke oplevet at finde underlige ting i kattebakken
gudskelov for det, men vælte ting ned fra hylder i alverdens højde,
flade ud oven på tasteturet jow jow det sker skam her....gad vide om
jeg har en af de mere fredlige af slagsen*GGG*

--
Camilla Sabroe

Fra : Pia J

Dato : 02-07-03 08:21

"Camilla Sabroe" <pepperNOSPAM1@albertsen.org> wrote in message

> flade ud oven på tasteturet jow jow det sker skam her....gad vide om
> jeg har en af de mere fredlige af slagsen*GGG*

Problemet er vel snarere nok at de er katte tror jeg.

:Pia

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 02-07-03 12:04

Hejsa

Her har jeg en som går tur med min bh. Mens den anden også graver sokker ned
i kattebakken.

mvh Cindie