Emil har fødselsdag!
Fra : Helle

Dato : 01-07-03 10:24

Hej allesammen.

I dag bliver Emil 1 år gammel!!! Jubii !
Det er helt underligt så hurtigt som tiden går og tænk, vi har dermed slået
rekorden med den kat vi har haft i længst tid!

Kat 1: kørt ned
Kat 2: kørt ned
Kat 3: aflivet pga. sygdom i maven
Kat 4: er Emil
Kat 5: aflivet pga. hjertefejl
Kat 6: er Sylvester

Alle disse katte har vi haft på de 2 år vi har boet her. Vildt ikke?

Emil har endnu ikke fået sin fødselsdagsgave. Jeg har købt nogle
kattegodbider som lige skal pakkes ind inden misserne får lov at pakke den
ud
I aften kommer min mor og far på besøg (da det efterhånden er lang tid siden
vi har set dem). Vi skal have lagkage i aften men jeg har så skåret et
stykke af lagkagebunden hvorpå jeg har lagt lidt tun og så skal der en
anelse flødeskum på. Selvfølgelig ikke ret meget. Jo jo, så er der sørme
missefødselsdag!! *g*

Ak ja, jeg ved godt jeg er fjollet

Mvh Helle

__________________________________________________________________ Helle
Nielsen ICQ#: 136819802 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-07-03 10:41

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> writes:

> Hej allesammen.

Hej Helle

> I dag bliver Emil 1 år gammel!!! Jubii !

Tillykke med dagen Emil :loons: :gave:

> Det er helt underligt så hurtigt som tiden går og tænk, vi har dermed slået
> rekorden med den kat vi har haft i længst tid!

Ja tiden går hurtigt i godt selskab

> Emil har endnu ikke fået sin fødselsdagsgave. Jeg har købt nogle
> kattegodbider som lige skal pakkes ind inden misserne får lov at pakke den
> ud

Dobbelt glæde, guf og indpakning at lege med *GG*

> [...]
> stykke af lagkagebunden hvorpå jeg har lagt lidt tun og så skal der en
> anelse flødeskum på. Selvfølgelig ikke ret meget. Jo jo, så er der sørme

Det bliver helt sikkert et hit, selvom jeg nu ikke lige selv ville
klappe i hænderne over den sammensætning *S*

> Ak ja, jeg ved godt jeg er fjollet

Nemlig - Præcis lige som os andre katteslaver *GG*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 01-07-03 11:12

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> stykke af lagkagebunden hvorpå jeg har lagt lidt tun og så skal der en
> anelse flødeskum på. Selvfølgelig ikke ret meget. Jo jo, så er der sørme

Hejsa Helle

Allerførst tillykke med Emil .. Og så ønsker jeg jer allesammen en god
hyggelig fødselsdag .. Men jeg håber sandelig ikke du får byttet om på de to
lagkager .. Jeg må sige, som Henrik, at lagkage med tun og flødeskum måske
ikke liiiiiiiiiiige er min smag .. haha

Hilsen Pia

NB - jeg synes ikke du er fjollet .. jeg synes det er sødt

--
Pia@lihme.com
Look at my quilts, cats and other stuff :

Fra : Helle

Dato : 01-07-03 11:19

> [...]
> ikke liiiiiiiiiiige er min smag .. haha
>
> Hilsen Pia
>
> NB - jeg synes ikke du er fjollet .. jeg synes det er sødt

Arh pjat med Jer! Nu ikke så sarte *ggg*
Ej jeg skal nok sørge for IKKE at bytte om på dem. Deres er trods alt ikke
særlig stor *s*.

Mvh Helle

Fra : Charlotte

Dato : 02-07-03 21:55

> Hej allesammen.
>
> I dag bliver Emil 1 år gammel!!! Jubii !

Tillykke til lille Emil

> [...]
> stykke af lagkagebunden hvorpå jeg har lagt lidt tun og så skal der en
> anelse flødeskum på. Selvfølgelig ikke ret meget. Jo jo, så er der sørme

Det er ikke (så..) fjollet *gg*
Det er bare sødt
Håber I havde en dejlig aften.

Venlige tanker

Den lille prins &

Charlotte
--
Kattepasning: http://miver-service.siamis.com
Bøger & børnetøj: http://www.petit.onlinesalg.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 03-07-03 06:23

> [...]
der en
> anelse flødeskum på. Selvfølgelig ikke ret meget. Jo jo, så er

Hvad syntes Emil og Sylvester om den lækre lagkage???
Forhåbentlig faldt den i ders smag, så du ikke måtte spise den
selv *S*

> Ak ja, jeg ved godt jeg er fjollet

Det synes jeg da ikke, det er aldrig fjollet at gøre noget ekstra
for misserne - og da slet ikke på deres fødselsdag!

Og så i øvrigt et forsiknket tillykke til Emil!

mvh Eva

_

Fra : Helle

Dato : 03-07-03 09:17

> [...]
> for misserne - og da slet ikke på deres fødselsdag!
>
> Og så i øvrigt et forsiknket tillykke til Emil!

De synes det var en alletiders lagkage - heldigvis for jeg ville nødigt selv
have spist den!! *s*
Jeg valgte at spise noget af de to-benedes lagkage i stedet. Jeg skal se om
jeg snart kan få lagt billeder op fra dagen så I selv kan se hvor
hyyyyyyggeligt det var

Mvh Helle