MEGA cats kattegrus
Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 30-06-03 23:03

Hej

Min forhandler af grus fortalte i dag, at han ikke længere ville have
extreme (ØV) men noget der hed MEGA cats... Er der nogen af jer der kender
det. Han fik selvfølgelig lokket mig til at købe en pose, men... jeg er nu
skeptisk.

Jeg fik en pose af det gode kendte og så det nye, Dirty og Dolly røg som
sædvanlig i posen med extreme og kradsede da jeg kom hjem, selvom den anden
pose stod ved siden af havde den ingen interesse... Efter som poserne er
hentet samme sted, liggende ved siden af hinanden, må de nødvendigvis lugte
af det samme, men nej,de gjorde som de plejede... kløerne i den kendte!

Kender andre til det, eller er det bare mine der er vilde med at kradse i
posen. De tog selvfølgelig også lige hul på maine coon foderet, fedt med en
pose med 10 kg, der er revet op, så det hele fiser ud ved den mindste
berøring. Jo, livet med katte er aldrig kedeligt!!!!

Hilsen
Pia BJ

Fra : Tanja Petersen

Dato : 01-07-03 20:37

Hej Pia

Jeg er netop gået over til Mega Cat´s på grund af at det ikke støver lige
så meget som extreme. Det luget heller ikke lige så meget af pudder som
extreme, så du kan trygt hælde det i dine bakker.

Hilsen
Tanja

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 01-07-03 22:12

"Tanja Petersen" <mosters@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så meget som extreme. Det luget heller ikke lige så meget af pudder som
> extreme, så du kan trygt hælde det i dine bakker.

Tak Tanja
Det er allerede sket, Sven vores feriebarn er blevet prøveklud, han ville
hellere bruge de andres kattebakker, hvilket jeg godt kan forstå, hans
Sille grus er rødt, og farver forfærdeligt. Hans hvide poter var helt
røde.... Så nu forsøger vi med ham, men det ligner godt nok extreme, da vi
hældte det op, måske lidt finere...De to "lokale" inviede nu den med det
samme!!! Typisk!

Jeg syntes godt nok det støvede lige så meget, men er hvis det passer( og
det gør det da )) - så er Sven den rigtige at prøve det på, han er en ren
gravemaskine...

Pia BJ

Fra : Kate

Dato : 03-07-03 16:53

"Pia J/Kurt K" <pbkk@tcdadsl.dk> wrote in

> Hans hvide poter var helt
> røde

Det var min begrundelse for ikke at bruge det røde grus da jeg i sin
tid fik Johan og Sofie. Jeg kunne ikke j´holde ud at deres fine hvide
sokker blev farvet nærmest lyserøde. Jeg ville tage langt for at få
noget som ikke farvede deres poter

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Kate

Dato : 03-07-03 16:51

"Tanja Petersen" <mosters@tdcspace.dk> wrote in

> Jeg er netop gået over til Mega Cat´s på grund af at det ikke
> støver lige så meget som extreme.

Hvad koster det så i forhold til extreme?

Fra : Tanja Petersen

Dato : 03-07-03 22:16

Hej Kate

Du kan gå ind på www.get2pet.dk
Der kan du finde det inde. Der er priser på begge slags grus.

Aftenhilsner
Tanja