stambogsførerens ferie
Fra : Battlefield´s

Dato : 30-06-03 12:33

Hej
Er der nogle der kan huske hvornår Anika holder sommerferie?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Christina Kausmally

Dato : 30-06-03 12:50

Hej Vibeke,

> Er der nogle der kan huske hvornår Anika holder sommerferie?
> Hilsen Vibeke

jeg fandt en gammel mail, fra FD-opdrætter-listen.
Der står at hun holder ferie fra d. 16/6 - 4/7.

MVH

Christina Kausmally: thamis@mail.tele.dk
Thami's Hellige Birmaer: http://home19.inet.tele.dk/thamis/

Fra : Battlefield´s

Dato : 30-06-03 12:43

"Christina Kausmally" <thamis@NEJTAKmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Vibeke,

> jeg fandt en gammel mail, fra FD-opdrætter-listen.
> Der står at hun holder ferie fra d. 16/6 - 4/7.

> [...]
Hej Christina
Tusind tak for det hurtige svar, men desværre ser det altså ud til at Anika
har ferie netop nu : -(
Hilsen Vibeke

---

Fra : Christina Kausmally

Dato : 30-06-03 13:07

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Christina
> Tusind tak for det hurtige svar, men desværre ser det altså ud til at
Anika
> har ferie netop nu : -(
> Hilsen Vibeke

Øv, ja...Jeg har (også?) stamtavler og titelblade undervejs. Et eller andet
sted i systemet....

Det er da altid en trøst, at processen er blevet noget hurtigere(når altså
hun endelig har papirene i hænderne,) end i "gamle dage".

Venlig hilsen

Christina

Fra : Battlefield´s

Dato : 30-06-03 13:05

> [...]
>
> Det er da altid en trøst, at processen er blevet noget hurtigere(når altså
> hun endelig har papirene i hænderne,) end i "gamle dage".

Hej
Ganske rigtigt, men mit problem er, at jeg skal bruge en bekræftelse på at
jeg har søgt dansk stamtavle (hvilket jeg gør så snart jeg har modtaget
transferen i posten), for den kat jeg skal importere vil jeg gerne have
parret inden hun kommer til Danmark. Katten er kommet i løbetid i lørdags så
derfor haster det hele temmelig meget, men jeg håber at min egen
stambogssekretær kan give en bekræftelse når jeg får transferen
(forhåbentlig i morgen).
Hilsen Vibeke

---

Fra : Christina Kausmally

Dato : 30-06-03 15:29

> [...]
> derfor haster det hele temmelig meget, men jeg håber at min egen
> stambogssekretær kan give en bekræftelse når jeg får transferen

Hej Vibeke,

håber det lykkes for dig. Vi krydser da fingre herfra.
Opdræt er ofte (her i huset) én stor jonglering med datoer, ferier og
fridage.
Og så syntes vi oven i købet at det er sjovt

Mvh
Christina

Fra : dannebrog

Dato : 01-07-03 12:28

Det du skal gøre er at meddele din stambogssekretær i din hovedklub, når du
søger om dansk stamtavle på katten, at du skal have en bekræftelse på, at
dansk stamtavle er søgt. Husk at tage kopi af den udenlandske stamtavle og
af trensfer-dokumentet, før du sender ind.

Held og lykke med parring og din nye kat.

K.h.

Ulrich - der har prøvet import fire gange....

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
dannebrog@dk-yeoman.dk

Fra : dannebrog

Dato : 01-07-03 12:30

Jeg forstår forøvrigt ikke, du får transferen, før du får katten? Husk at få
stamtavlen samtidigt med katten. Husk også at få købekontrakt på katten.

--
Ulrich Alster Klug
København - Denmark

http://www.dk-yeoman.dk
dannebrog@dk-yeoman.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 01-07-03 12:52

"dannebrog" <dannebrog@dk-yeoman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> stamtavlen samtidigt med katten. Husk også at få købekontrakt på katten.

Hej
Jo, jeg får transferen først netop for at katten kan nå at blive min inden
parringen. Jeg har nu fundet ud af, at det er nok at katten er transfered
(kan man sige det?) over i mit navn inden parringen. Den danske stamtavle er
først nødvendig når hendes killinger skal stambogsføres (eller katten evt.
skal udstilles).
Jeg har importeret flere katte fra Finland (fra samme opdrætter) før, men
det har altid været killinger. Det spændende her er at både få en ny hunkat
og forhåbentlig et kuld med en finsk hankat.
Hilsen Vibeke, der glæder sig til at få killinger i huset igen til
efteråret.

---

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 01-07-03 16:32

"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> writes:

en hel masse snip [..]

> Jeg har importeret flere katte fra Finland (fra samme opdrætter) før, men
> det har altid været killinger. Det spændende her er at både få en ny hunkat
> og forhåbentlig et kuld med en finsk hankat.

Ja det kan man da kalde nyt blod til linierne hjemme - en mangedobbelt
mis *G*

> Hilsen Vibeke, der glæder sig til at få killinger i huset igen til
> efteråret.

Det kan jeg da godt forstå, bliver bare lidt spændende med ny kattemor
og et par måneder senere ½-finske mivere *S*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 01-07-03 07:48

Christina Kausmally <thamis@NEJTAKmail.tele.dk> wrote:

> Det er da altid en trøst, at processen er blevet noget hurtigere(når
> altså hun endelig har papirene i hænderne,) end i "gamle dage".

Det er da en ringe trøst, når man læser om alle de fejl der er opstået.
Og er der fejl der ikke bliver opdaget nu, og man senere får problemer i
sit avlsarbejde, så er man godt nok på den.

--
M.v.h
Niels =/\ . . /\=

Fra : Christina Kausmally

Dato : 01-07-03 21:48

"Niels Jacobsen" skrev i en meddelelse

> Det er da en ringe trøst, når man læser om alle de fejl der er opstået.
> Og er der fejl der ikke bliver opdaget nu, og man senere får problemer i
> sit avlsarbejde, så er man godt nok på den.

Det har du da ret i. Jeg kan så kun sige, at jeg har været ovenud tilfreds
med den service, jeg har fået. Og det går stærkt.

Vi kan jo allesammen lave fejl, og vi bør jo som opdrættere selv checke
efter, så eventuelle fejl hurtigst muligt bliver rettet.
Den gamle "betjening" var nu heller ikke fejlfri.

Til Vibeke,
jeg har lige modtaget mine titelblade idag, sååå???
Hun er vist allerede godt igang, her i hendes ferie.
Det er nu en "service" ud over hvad jeg havde forventet, og den er jeg
taknemmelig for

Med venlig hilsen
Christina

Fra : Camilla Baird

Dato : 30-06-03 12:48

On 30/06/03 13:33, in article 3f00209e$0$13008$ba624c82@nntp02.dk.telia.net,
"Battlefield´s" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Hej
> Er der nogle der kan huske hvornår Anika holder sommerferie?
> Hilsen Vibeke

Hun er på ferie nu Jeg mener at huske, at hun kommer tilbage igen d.7.7.
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk