Ny variation af fedthale!
Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 30-06-03 00:23

Hej

I en tidligere tråd debatteredes der om fedthale, Dirty har en ny variation
af slagsen.

Man tager et stk stegepande med baconfedt og vand, og så stikker man bare
hele sin MCO hale ned i den, karter hele køkkenet og for den sags skyld hele
huset rundt, viftende med halen højt løftet!!!! Så er der garanti for
underholdning, når "slaven" kl. langt over sengetid, skal til at vaske gulv
mv. Deltagelse heri er bestemt nødvendigt, hun kan ikke selv. Sidegevinst,
man skal selv have halen vasket og bedst af det hele; - man blivet tørret og
frotteret i et kæmpestort blødt og lækkert håndklæde. Jo, det er værd at
være kat her, bare den larmende "blæse-varm luft-satan" ikke kommer frem!

Hilsen
Pia BJ, der endelig er færdig med vask af ALT!

Fra : Ann K

Dato : 30-06-03 08:31

Hej Pia.

>Man tager et stk stegepande med baconfedt og vand, og så stikker man bare
hele sin MCO hale ned i den, karter hele køkkenet og for den sags skyld hele
huset rundt, viftende med halen højt løftet!!!!

<> Ja undskyld.... HAHAHAHAHAHA

Mvh Ann

Fra : Kate

Dato : 30-06-03 22:09

"Pia J/Kurt K" <pbkk@tcdadsl.dk> wrote in

> Pia BJ, der endelig er færdig med vask af ALT!

Puha, det er sådanne dage man godt kunne sælge kræet for en femmer på
det nærmeste loppemarked

Jeg kom hjem en _sen_ aften, tanken var at kravle under dynen når
kræene havde fået mad., men nænej. Nogen havde væltet termokanden, ½
fyldt med kaffe, på gulvet. Hele køkkenet var indsølet, gulv opad skabe
og under bordet. Underligt nok overlevede kanden faldet fra
køkkenbordet ned på gulvet, men kattene (skulle måske sige Mowgli) var
ikke meget populære den aften.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 30-06-03 22:32

In article <3f00a6e2$0$83056$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, Kate
<mowgliNOT@oliwer.dk> wrote:

> Underligt nok overlevede kanden faldet fra
> køkkenbordet ned på gulvet, men kattene (skulle måske sige Mowgli) var
> ikke meget populære den aften.

Det gjorde min glas-thekande ikke i sin tid. Den røg ned kl. 1.30, hvor
jeg var på vej i seng efter en aftenvagt. Glasskår over hele
køkkengulvet...
Kattene hurtigt verfet ud i gangen, køkkendøren i (jeg var bange for
glasskår i poterne, hvis - nej, når! - de ville hjælpe med rengøringen)

Og mens jeg støvsugede kl. æv om natten og håbede at jeg ikke vækkede
hele huset og vaskede gulv x 3 - jeg blev jo selvfølgelig ved at finde
bare én bid glas mere... stod begge katte og _græd_ udenfor døren,
fordi de troede at de blev straffet... hvor ville jeg gerne ha' kunnet
kattesprog i den situation!