Billede af min kat
Fra : Anders Houmark

Dato : 29-06-03 20:48

Hejsa.....
Hmm katten lå og sov i den mest underlige stilling i går ..... Og det er
ikke første gang.. Denne gang lå den sådan i en halv time, så nu kunne jeg
nå at tage et billede

www.andersh.dk/katten.jpg

Min teori på hvorfor den ligger sådan er, at den var træt af at ligge på
maven/siden.. Den sov nemlig næsten hele dagen i går

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : hansen

Dato : 29-06-03 21:10

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Min teori på hvorfor den ligger sådan er, at den var træt af at ligge på
> maven/siden.. Den sov nemlig næsten hele dagen i går

Hvor er det bare sødt! Min kat sover også ofte på ryggen med alle fire
stænger i vejret. Jeg tror bare det er udtryk for, at katten er føler sig
meget tryg, for det er en upraktisk stilling, hvis den skal være på vagt.
VH Lise

Fra : Jette

Dato : 29-06-03 22:11

"hansen" skrev:
> Hvor er det bare sødt! Min kat sover også ofte på ryggen med alle fire
> stænger i vejret. Jeg tror bare det er udtryk for, at katten er føler sig
> meget tryg, for det er en upraktisk stilling, hvis den skal være på vagt.

Ja, det må være den største ros man kan få af sin kat... den siger jo sådan
set "Der er ikke noget at være bange for her - det værste der kan ske, er at
jeg bliver nusset på maven " ... Det er jo egentlig imponerende at
instinktet hos et rovdyr kan vige til fordel for en sådan grad af
tryghedsfornemmelse....

Mvh. Jette

Fra : Tina

Dato : 29-06-03 21:17

> [...]
>
> Min teori på hvorfor den ligger sådan er, at den var træt af at ligge på
> maven/siden.. Den sov nemlig næsten hele dagen i går

Det ser da også ud til at være en yderst behagelig stilling at ligge i

Tina

Fra : Leyna

Dato : 29-06-03 21:26

On Sun, 29 Jun 2003 21:48:24 +0200, "Anders Houmark"
<anders@andersh.dk> wrote:

> [...]
>ikke første gang.. Denne gang lå den sådan i en halv time, så nu kunne jeg

He...Sådan ligger min katte meget ofte. Det ser ret besynderligt ud,
men så skulle du se når hunden sover i denne stilling!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 29-06-03 21:41

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> skrev i en meddelelse

> www.andersh.dk/katten.jpg

Jeg kan se, din kat OGSÅ træner til OL i fri sovning... det dér giver klart
fine karakterer, både for den tekniske sværhedsgrad og det kunstneriske
indtryk

Dikte

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 29-06-03 22:36

In article <olHLa.3365$Kb2.133619@news010.worldonline.dk>, Anders
Houmark <anders@andersh.dk> wrote:

> www.andersh.dk/katten.jpg

Hvis du kigger her - sådan ca. nede midt på siden (den tager lidt tid
at loade, sorry) - så ser du at din kat ikke er alene Jeg tror osse
det har at gøre med tryghed - og varme, måske! Mine bliver i hvert fald
længere og mere afslappede, jo varmere det er

http://siamis.com/Kattene/deskaeve.html

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-06-03 22:47

Ann Rudbeck wrote:

> [...]
> osse det har at gøre med tryghed - og varme, måske! Mine bliver i
> hvert fald længere og mere afslappede, jo varmere det er

Heheh sjove billeder

Tak for kommentare alle sammen.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Line Blom

Dato : 30-06-03 18:16

Der er vist ingen der slår vores verdensmester i freestyle (gerne hele
tiden) sovning

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Venus&picnumber=3087

men de er nu søde når de sover, de små pus

Med venlig hilsen
Line Blom
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Jette