Ejerforhold/udstilling
Fra : Katrine Nederby

Dato : 29-06-03 17:58

Pr. 1 juli afskaffes ejerskifteblanketter. Vil det sige at alle gamle
registreringer bortfalder?

Sagen er, at jeg først på måneden fik Tabita tilbage, da hendes ejer døde
(meget trist, for det hele var så godt - havde lige besøgt hende et par
uger før) Af logiske årsager er Tabita så ikke ejerskiftet tilbage til mig
og der foreligger heller ikke nogen overdragelsesaftale/kontrakt. Stamtavlen
har jeg - eller rettere sagt, den har min mor, da Tabita og den anden kat
fra hjemmet har taget fast ophold hos hende (og hun skal til at bygge en 225
m2 stor løbegård ) Vil jeg kunne udstille Tabita som min/min mors kat?
Det er slet ikke sikkert, det bliver aktuelt, men hun er kvalificeret til
World Show, så man kunne jo fristes

Håber nogen kan svare

-Og undskyld hvis en lignende post dukker op. Min OE har lige udført en
højst besynederlig manøvre.

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 29-06-03 20:00

Hej Katrine

Prøv at kontakte Felis Danica, de vil nok kunne hjælpe
dig, iøvrigt har jeg udstillet en købt kat hvor ejerskiftet
endnu ikke var ordnet, uden problemer, det er jo bare
stamtavlen man skal have med.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Dan Mortensen

Dato : 29-06-03 21:32

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dig, iøvrigt har jeg udstillet en købt kat hvor ejerskiftet
> endnu ikke var ordnet, uden problemer, det er jo bare

Det er vel ikke et krav at have stamtavle med til danske udstillinger
?....eller husker jeg forkert ?

Vi har flere gange udstillet kat uden at have stamtavlen oppe af tasken.

/Dan Mortensen
DK Sollok - Vi venter killinger
http://www.sollok.dk/katte