Kræet åd sgi' min Internetforbindelse !
Fra : Dorthe Koch

Dato : 29-06-03 09:33

Mikkel har ikke været den populæreste farveblyant i æsken den forløbne
uge.

Siden sidste weekend har internetforbindelsen været nede, og da
computeren ofte bliver brugt som hjemmearbejdsplads var det mildest talt
noget HØ. Jooh, jeg kan da bruge en computer, når den virker, men hvis
ikke, så er det altså for teknisk. Så jeg kontaktede firmaet, der har
installeret mit kabelmodem. De målte og målte og brugte lang tid på at
gennemgå systemindstillinger. Til sidst bad de mig checke indgangen i
væggen ved antennen.......da jeg så den, var jeg ikke et øjeblik i tvivl
om, hvem der sidst havde været i nærheden af den ! Den var godt
gennemgnasket, og havde mistænkelige hvide 2-3 cm. lange, hvide hår
hængende. Hvor var det pinligt, at skulle fortælle den vældigt rare
Helpdesk mand på telefonen, hvad der var sket (og især, at jeg ikke selv
havde tænkt på det). Nøøøj, han grinte. Men nu er det endeligt
repareret, og så er situationen på forunderlig vis også lidt morsommere.

Tænk sig, at det forstyrrede krø havde ædt min internetforbindelse. Ikke
så sært, har har været lidt meget "på" i sidste uge. Eller prøver han at
fortælle mig, at jeg bruger for meget tid på computeren, som kunne
bruges på ham i stedet :)

Med venlig hilsen
Dorthe
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lene Heier

Dato : 29-06-03 10:01

On Sun, 29 Jun 2003 10:33:09 +0200, Dorthe Koch <d.kKATTE@BAKKEc.dk>
wrote:

>Tænk sig, at det forstyrrede krø havde ædt min internetforbindelse.

Det er godtnok en af de morsommere fejlmeddelelser. :))) Man må
sandelig have nogle gode stunder som hotlinemedarbejder nuomstunder.

I min tid som hotlinemedarbejder i et softwarehus var de jævnt
kedsommelige og fejl40-agtige; men da var internettet heller ikke
opfundet. :)

Lene Heier

Fra : Ragna

Dato : 29-06-03 10:22

Dorthe skrev:
>Tænk sig, at det forstyrrede krø havde ædt min internetforbindelse.

Ja, mon ikke det skal opfattes som en fin hentydning?

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Britt Malka

Dato : 29-06-03 10:19

wrote:

>Eller prøver han at
>fortælle mig, at jeg bruger for meget tid på computeren, som kunne
>bruges på ham i stedet :)

Ha, ha Ja, det kan være. De elsker jo at have ens fulde
opmærksomhed, de små kræ
Britt Malka

Tilmeld dig gratis Tips & Tricks, og vind Stone's SummaSummarum - www.malka.it/tips/tilmeld.html

Fra : Kate

Dato : 29-06-03 10:23

Dorthe Koch <d.kKATTE@BAKKEc.dk> wrote in

> [...]
> sidste uge. Eller prøver han at fortælle mig, at jeg bruger for
> meget tid på computeren, som kunne bruges på ham i stedet :)

Ja, undskyld jeg griner, men......hahahahahahaha...... Jeg tror de
helpdesk-folk får mange sjove henvendelser fra folk

Jeg måtte en gang for år tilnage ringe til NESA for at få et nyt
girokort da Sofie havde gnasket hele det ene hjørne væk. Det syntes jeg
var flovt, men damen grinede bare og sørgede for et nyt til mig

Håber du får kattesikret din ledning. Jeg har lagt mine kabler i
kabelbakker, men det er nu pga. min kanin, kattene har aldrig tænkt på
at ledninger smager godt

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 29-06-03 10:37

Ha ha
er du ikke sikker på at det er ham der kun vil have pc og derfor saboterer
den for dig, det kunne jo være at han vil ud og finde sig en mage eller
noget andet kattesjovt. man ser tit og ofte at de firbenene væsener hænger
foran skærmen eller nede fra skærmen eller hen over tasterne, så tanken
faldt sådan bare lige. Jeg har selv en som hedder Gismo han kunne selv finde
på det samme og til tider da skulle man tro han ´var en computerkat, bedst
som man sidder og skriver, springer de op på bordet og vil snakke, har ma
ikke tid, så enten jager hovedet inde i kopimaskinen for at finde ud af hvad
det er og kan bruges til, læggr sig hen over tasterne for at blive nusset.
eller hopper op på skærmen og leger skærmtrold. Så det nye fænomen må være
computerkat. Men for mig er det helt ok, hvis de selv kunne betale den tid
de er på nettet eller hvad de ødelægger.

mvh Cindie, Henrik, Pjevs og Gismo

Fra : Dorthe Koch

Dato : 29-06-03 15:39

> [...]
> eller hopper op på skærmen og leger skærmtrold. Så det nye fænomen må være

Joh tak, computerkatten er ikke et ukendt fænomen i dette hushold. Hold
da op, hvor har han dog bare tilføjet mange "kommentarer" i mine
skriverier ved at steppe rundt på tastaturet. Og hvor har han fået
computeren til at sige mange mærkværdige lyde ved samme lejlighed ! De
er jo med overalt, og det er jo det, der ligesom er charmen - også selv
om man af og til kunne ønske deres handlinger, og resultatet deraf, hen
hvor pebberet gror. De véd jo ikke hvad det forårsager (eller gør de ?
Hmmm......).

Fra : Leyna

Dato : 29-06-03 13:20

wrote:

> [...]
>så sært, har har været lidt meget "på" i sidste uge. Eller prøver han at
>fortælle mig, at jeg bruger for meget tid på computeren, som kunne

Hahaha... Det kender jeg godt. Det var dog ikke internet forbindelsen,
men telefonlinien der forsvandt. Det var faktisk lidt pinligt, for jeg
var i gang med at snakke med en af mine venner, mens min (på daværende
tidspunkt) yndige lille hundehvalp tiggede om opmærksomhed. Da han
ikke fik det, så bed han ledningen over. *Plop* Nul forbindelse! *G*
Måtte ringe til min ven på mobiltelefonen og forklare hvorfor jeg
havde afbrudt vores samtale så brat. Han grinede også en del af mig!

--
Leyna
http://www.big-girls.dk