Held og lykke på søndag - Kruså...
Fra : Louise Viborg

Dato : 27-06-03 10:42

Hej alle jer der skal afsted til Kruså i weekenden.
Øv at vi ikke kommer, men det gør vi jo af gøde grunde ikke alligevel.
Håber I får jer en rigtig god weekend, og vi ses til september

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Lene

Dato : 27-06-03 12:08

Louise Viborg wrote:

>Hej alle jer der skal afsted til Kruså i weekenden.
>Øv at vi ikke kommer, men det gør vi jo af gøde grunde ikke alligevel.
>Håber I får jer en rigtig god weekend, og vi ses til september

Hej Louise

Mange tak Vi skal til Kruså på søndag med 3 skovkatte, så det
bliver spændende.

Viser Vianna forresten tegn på drægtighed ?

Mange venlige hilsner fra Lene
DK Tantus Norske Skovkatte
www.tantus.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 27-06-03 14:00

Hej Lene!
Held og lykke med dine 3 skovmissere
Nej, jeg kan ikke rigtig se noget på Vianna endnu, så vi venter lidt
endnu. Men hun plejer også at være lidt længere tid om at få røde
patter og sådan noget.