Ny killing!!
Fra : Heidi Bojsen

Dato : 27-06-03 05:28

Hej!!

Ja så er manden vist blevet overtalt til endnu en kat (ikke med hans gode
vilje, men nu er den jo her).
Camilla min datter på 5 år kom i går hjem slæbende hjem på en kattekilling,
om vi ikke skulle beholde den. Det var der ingen af os der synes var en
særlig god ide.
Vi fik lokaliseret ejeren, der igår ved tre-tiden sagde at i løbet af en
time skulle hun nok komme og hente sin killing. Jeg har ikke set hende i nu.
Ved også fra flere andre at der er andre af hendes killinger der løber løs
rundt.
Så nu bliver han slet ikke afleveret tilbage, så enten beholder vi ham selv
eller også finder vi et hjem til ham.
Ligger billede op af ham i løbet af dagen, vil gerne have et bud på hvor
gamle han ca. er.
Endnu et spørgsmål. Mitzy og den kommer fint ud af det med hinanden, de har
ovenikøbet leget lidt (selvom Mitzy er lidt bange af sig.)
Tox er tilgengæld meget usikker på situationen hvæsser og sprutter af den
lille herre (tror ikke hun har været vant til andre dyr). Er der noget vi
kan gøre for at bedre situationen? Vi har ikke rigtig mulighed for at
splittet huset op, og der har ikke været nogen desideret slåskamp, hun
hvæsser bare og går den anden vej. Ligner en der er bange for ham.
Hvad med Tarzo der er kasteret hankat, vil han føle sig truet af en
hankilling eller bliver det først et problem når han bliver kønsmoden?

Knus
Heidi

Fra : Nina Sørensen

Dato : 27-06-03 06:31

> [...]
> Hvad med Tarzo der er kasteret hankat, vil han føle sig truet af en
> hankilling eller bliver det først et problem når han bliver kønsmoden?

Tillykke med den lille nye ... synes heller ikke der er nogen grund
til at den skal tilbage til sådan nogle DÅMME mennesker, der slet ikke
vil tage sig af den.
Lad du ham blive hos jer

Resten lyder som hel almindelige katte-snak. De har en masse de skal
fortælle hinanden, både godt og skidt. Så nyd du bare forestillingen.
Tror ikke de kommer til at slås for alvor. Det er trods alt kun en lille
killing.
Du kan kastrere den inden den bliver kønsmoden, så er der jo ikke noget
problem med din kastrat

Held og lykke

Med venlig hilsen
Nina Sørensen