MS Windows
briani 27239
File system.
Fra : Erik Jakobsen

Dato : 18-07-03 15:23

Hej.

Jeg kører med Windows XP proff. SP1.

Jeg har bemærket, at når jeg starter op, kommer
meddelelsen:

"Cannot connet to file system. service not running".

Hvordan kan jeg undgå denne meddelelse ?.
--
Med venlig hilsen - Best regards.
Erik Jakobsen - eja@urbakken.dk.

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 20-07-03 00:26

> [...]
>meddelelsen:
>
>"Cannot connet to file system. service not running".
>
>Hvordan kan jeg undgå denne meddelelse ?.

Det lyder som om en service du skal bruge ikke kører. Kig under "services"
(højreklik denne computer - administrer - tjenester og programmer -
tjenester)
Hvad det så er for en du skal bruge er et godt spørgsmål.
Jakob

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 21-07-03 09:02

> [...]
>tjenester)
>Hvad det så er for en du skal bruge er et godt spørgsmål.

Ja det er da noget svært at finde udaf med så mange valgmuligheder.
Iøvrigt når der gået nogle minutter kører filsystemet, som det skal.

Du skal have tak for informationen

mvh Erik Jakobsen / Best regards
eja@urbakken.dk

Fra : Erik Jakobsen

Dato : 08-08-03 11:11

> Jeg kører med Windows XP proff. SP1.
>
> Jeg har bemærket, at når jeg starter op, kommer
> meddelelsen:
>
> "Cannot connet to file system. service not running".
>
> Hvordan kan jeg undgå denne meddelelse ?.

Jeg har ladet mig fortælle, at årsagen skal findes i Windows opdatering.
Mere ved jeg ikke, men måske nogen af jer kan hjælpe ?.

/Erik.