MS Windows
briani 27239
Internet Explorer 5,5 dansk full install -~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-07-03 10:36

Siden microsoft har valgt at sætte iex5,5 for porten efterlader det lille
hul for de brugere der stadigt har Windows 95 (kan ikke installere iex6 ,
kun for 98 og op).
Nogen der ved hvor jeg kan finde en Iex5,5 DK full install?
Det lille installer program på 500kilo virker heller ikke længere da den
tilsyneladende også er fjernet fra deres download sted. Så den eneste udvej
er hvis jeg kan få fingre i den fulde installer.
Nogen der ved hvor man støver den op?

/Dennis

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 18-07-03 10:57

Dennis Pedersen wrote:

> [...]
> tilsyneladende også er fjernet fra deres download sted. Så den eneste udvej
> er hvis jeg kan få fingre i den fulde installer.

Ifølge Google findes den bl.a. her :
http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

/klaus

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 18-07-03 11:34

Dennis Pedersen spurgte:

------------------ citat ------------------
Nogen der ved hvor jeg kan finde en Iex5,5 DK full install?

---------------- citat slut ----------------

Har du prøvet at besøge dit lokale bibliotek?
Det kan tænkes, at man der ligger inde med en såkaldt forside-CD-ROM fra et
af de mange magasiner.
På vort lokale bibliotek har jeg før fundet ældre versioner af disse skiver.
Programmet findes i hvert fald på en del forside-CD-ROMmer fra begyndelsen
af 2000
"Alt om Data" - "Komputer" - "Datatid".

Jeg har i mine gemmer fundet en skive fra maj 2000 med programmet, men det
hjælper jo ikke dig meget nu.
Hvis vi på én eller anden facon kan komme i kontakt med hinanden direkte,
vil jeg gerne sende dig denne skive.
På grund af muligheden for at få "spam" er den opgivne E-mail-adresse ikke
korrekt, hvorfor du ikke kan skrive direkte til mig. Sorry !!!

Hans-Jørgen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 21-07-03 13:02

"Klaus Jorgensen" <kj@no.spam> wrote in message

> Ifølge Google findes den bl.a. her :
> http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

Smukt - lige det jeg skulle bruge
Jeg må have overset den i farten da jeg var ved at (mis)bruge google

/Dennis

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 18-07-03 11:54

FTP arkiv: http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84